meee:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Sønnen min på snart 21mnd bruker 86/92 i klær nå. Kjøpte 92 idag,men den var ikke kjempe diger til han(vokser&vokser for hver dag som går..hehe!) Så spm. er : 92 el 98?
*SmurfeMamma* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 sønnen min bruker 80 i klær til vanlig kan hanoe i 74, og str 80 i troll dressen er veldig stor til han... men jeg valgte å beholde str 80 så har han noe å vokse i... men det er jo ikke godt for de å gå i for store klær heller da, da får de jo nesten ikke beveget seg.. ville kanskje gått for 98 viss den ikke er altfor stor.. men er den det, må det være bedre å kjøpe 92, de vokser jo ikke så fort lenger som de gjorde det første året.
meee:) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 nei,må ikke være altfor stort heller,ubehagelig... Han ble ikke sidrompa i dressen... men er redd 98 kan bli digert ,men samtidig hadde det vært fint om den hadde holdt en stund også
mammae:-) Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 hadde kjøpt 98. Dressen kan snøres i livet og ved bein og armer så om den er littegran stor gjør ingenting med troll dressen, da det er lett og bevege seg i uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå