Gå til innhold

Nå kan jeg tro på at jeg faktisk er gravid. Jeg har sett den lille!

74skytte

Anbefalte innlegg

Hverken jeg eller mannen min har tørt å tro ordentlig på at vi faktisk er gravide før nå. Etter å ha vært prøver i 3,5 år, 2 forsøk med tre innsettinger og mistet tre ganger, så er det ikke så lett å tro på det før vi ser det. Er akkurat 10 uker i dag, og var på ul og fikk se den lille. Den sparket og veiva med armene allerede. Helt fantastisk! Legen sa at nå kunne han garatere at den sitter. Så deilig!! :-)))

Fortsetter under...

Åh, det er sånn en deilig følelse! Gratulerer! Vi var også på UL og fikk se en sprellende tass uke 10+3. Legen sa akkurat det samme til oss: Når alt ser så fint ut i uke 10, er det 99% sjanse for at dette går bra. Er 12+0 i dag og senker skuldrene for alvor.

Håper dere klarer å bare glede dere over graviditeten nå!

Vet så godt hvordan du har det... jeg er nå snart 19 uker og klarer ikke slappe av 100% dessverre.. Er så redd for at noe skal gå galt..

Men godt å se det lille nurket, sprelle, vinke og en deilig følelse!!

MASSE LYKKE TIL .-))

• 2 uker senere...

Gratulerer så mye Skytte74! Vi fikk også den beskjeden allerede på tidlig ul i uke 7 og det roet meg veldig mye faktisk. Er idag 19+2 og alt går bra med den lille som legen sier er en gutt :-) Kjenner han sparker akkurat nå faktisk! Kos deg masse med svangerskapet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...