Gå til innhold

Cytotec to uker etter utskrapning

Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej

jag var hos min gynekolog idag, ca to uker etter utskrapning pga av MA i uke 12, och hon såg på UL att jag hade lite blodrester kvar i livmodern och gav mej to cytotec som jag skulle ta før att få ut det sista.

Har någon varit med om detta? Läser att många skrapas en gång till vid rester, men e det vid større mengder?

Blir orolig att detta skall påverka EL och mens då vi e klara før att førsøka igen så fort som muligt.

Tacksam før svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde også utskrapning for nesten to uker siden. Var inne til kontroll i går og såg på Ul at det var litt rester. Gyn sa til meg at så lenge det er lite igjen (under 15 mm(?)), så gjør de ingenting. Er det mer enn det må man ta en ny utskrapning. Jeg fikk ingen tabletter...Fikk beskjed om at det ville komme ut av seg selv..

Skrevet

Hej

Tack för svar.. tog de to cytotecen men inget hände, ringde gyn och hon sa att det va så lite (15mm) så det va inget att ora sej för. Fick tid om 2 uker igen bara för att se om det fortfarande e kvar eller om det kommit ut av sej själv.

Får hoppas att allt e som det skall om to uker och att det inte tar lång tid innan grav.tester visar positivt igen.

Lycka till framöver..

Skrevet

Hei igjen:)

Håper at alt kommer ut og at det ikke tar så lang tid. Uansett greit at du får en sjekk om to uker. Hos meg har det kommet ut litt mer i dag, og jeg håper at jeg nærmer meg slutten. Men hvor mye er 15mm da? Er det mye som skal ut? Nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med dette her slik at vi kan begynne å prøve igjen...

Skal dere begynne med en gang du er sluttet å blø eller skal dere vente en mens? Jeg har hørt så mye forskjellig og gynekologen min anbefalte å vente en mens, men han trodde ikke det var noe i veien for å prøve med en gang heller. Forstod det sånn at det var mest pga av det psykiske at man skulle vente.... Blir så usikker på om jeg bør vente eller ikke...

Krysser fingrene for at vi snart er gravide igjen begge to:)

Klem

Skrevet

Hallå..hehe

Ja hur mycke e 15mm, jag e faktiskt imponerad att de klarar att se det. Hon visade mej på skärmen men jag såg då ingenting.

Vi har redan satt igång lite smått.. väntade två veckor så infektions risken skulle va över. Alla läkare jag har pratat med har sagt att det bara e att börja försöka så fort vi kännner oss klara för det. Finns visst ingen forskning på att det ska va større chans för MA/SA om man blir gravid utan mens. Har läst om många här på forumet som det gått helt fint før.

Det enda jag vill e å bli gravid igen.. de 8 veckorna som jag visste om det va de bästa i mitt liv å jag vill så få tebax den känslan igen.

Så ja vi får kryssa fingrar å tår för att vi snat e gravida och att den då håller sej fast i 9mnd=)

Kram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...