Gå til innhold

Når beynner man??

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg er altfor kort å vei til å begynne å gå på bim-treff. Men da lurer jeg på hvor langt dere syntes man bør være på vei før man begynner å gå på treff??

Er helt ny i byen og det hadde vært morsomt å møtt nye mennesker. Men føler det er for tidlig å delta på treff.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138491160-n%C3%A5r-beynner-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei babymilla..

Det er veldig stor variasjon på hvor langt man er kommet før man går på treff.. På dagtreffene er de mest de som har termin innen to måneder pga. sykemeldingere og permisjoner.. Men på kveldstreffene er det gravide fra 2-3 mnd og opp som kommer.. men d er ingen regel på hvor langt du må være på vei.. er man gravid, så er man gravid.. Hadde sikkert vært koselig for deg å bli kjent me nye folk når du er ny i byen.. velkommen skal du være...

Heia

Jeg er ca 12 uker på vei og nå har jeg tenkt å begynne å gå på bim-treff fra og med neste uke. Dette vil bli min baby nr 3 og jeg brukte å gå på bim-treff i de andre svangerskapene også. Det varierte veldig hvor mange mndr. på vei de andre var. Husker at det var ei som var 2 mndr. i motsetning til de som var lengre på vei. Vi hadde det veldig koselig og snakket mye om fødsler og svangerskap. Vi startet som regel med å presentere oss for de vi ikke kjente, fortalte hvor langt vi var på vei og om vi hadde barn fra før etc.. Så drakk vi kaffe/brus og spiste kake, hadde det kjempe koselig. Det ble morsommere for hver gang, etter hvert som vi ble bedre kjent. Det varierte veldig hvor mange som kom på treffene, alt fra 5 personer til 20 personer, minst var det i feriene. Når vi ikke var så mange fikk vi bedre kontakt. Jeg prøvde å følge dette opp etter fødslene med babytreff, og det var artig å se de andres barn også. Men etter hvert syntes jeg det ble så heftig med baby på kafe. Da startet jeg på babysang i stedet og det var så bra!

Lykke til med treffene du også. Kanskje vi treffes.

Hilsen Lill, termin i mars.

Ja vi er vel flere som er litt feig :-)

Men, er vel ingen der som er farlige, tenkte på å dukke opp i morgen på driv. Har termin 13. november så æ må vel komme mæ avgårde om d ska bli nån treff :-) Første på vei her, så det kan jo være greit å treffe andre i samme situasjon

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...