gullegget Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg er hjemme med en gutt på 2 mnd, og har to i barnehagen, 3 dager i uka. Jeg bor i Karlshus og er 28 år. Noen flere som er hjemme og er selskaps syk?
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg bor også i Karlshus, og er hjemme med en gutt på fire uker. Kunne vært artig å treffes, gå en tur kanskje?
gullegget Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Hei! Har helt glemt å sjekke om jeg hadde fått svar:) Skal vi håpe på pent vær torsdag 11? Vi kunne gått til oksenøya.
Ella78 m/ A&M Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ja, hvorfor ikke det? Foreslå et klokkeslett som passer deg, så kunne vi møtes i sentrum, kanskje? Det er stort sett det samme for meg hvilket klokkeslett, men gjerne på formiddagen, da er han meget våken og stort sett klar for en tur....
gullegget Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Skal vi si utenfor bakeriet klokka elve? Så hvis det regner, så kan vi spise lunsj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå