lotteliten Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Var tenkt å kalle gullklumpen for maximus. synes det er kjempe tøft. men pinglet ut i siste liten. det er jo veldig spesielt. kanskje et lett mobbeoffer? men samboeren fikk viljen sin, og vi gikk fra et sjeldent navn til poppis navnet lucas.. er jo veldig fint det og da...
Raggis Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Åh som han I The Gladiator? Syntes det er et tøpft navn, han vil nåkk bare bli kaldt for Max. Syntes det er så mange Lucas no for tia, det er et fint navn, men jeg likte faktisk Maximus bedre.
lotteliten Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 ja enten så hater folk navnet, eller så elsker de det.. fikk mye pepper fra familie, så da var det ikke så kjekt med maximus.. men i mine øyne heter han det og.. hehe
Vipsenmamma Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Maximus? Ærlig talt - regner dere med at han blir en romersk gladiator eller keiser? Et forferdelig navn, enda godt dere valgte noe annet.
Vannmann35 Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Max i musen... Maximum mus.... Nei, gir ikke gode assosiasjoner...
sonne Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Maximus blir altfor sært for min smak og synes ikke det er så veldig fint heller. Da synes jeg Lucas er tusen ganger finere
Cornelianelia Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Nei, Maximus synes jeg ikke noe om. Blir for pompøst og voldsomt, et keisernavn. Men bare Max er greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå