Raggis Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har en søster som heter Ingeborg, og det er et navn jeg syntes er kjempefint, så jeg tenkte jeg skulle bruke det om det ble en jente. Men ville kanskje ha ingeborg som mella navn. Hva kan jeg ha forran? Forslag?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Synes egentlig Ingeborg er utrolig tungt som mellomnavn så fremt man ikke sier Ingeborg på en spesiell måte.. Men, hva med: Anna Ingeborg Johanna Ingeborg Sara Ingeborg Nina Ingeborg Tuva Ingeborg Frida Ingeborg Sofie Ingeborg Astrid Ingeborg Luna Ingeborg Ina Ingeborg
Raggis Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg hvet, det er et tungt navn, men har et utrolig godt forhold til min søster. Takk forforslagene Tror det kan bli vanskelig, Har tengt på Ingeborg Elise da. Siden min andre søster heter Elisabeth, men blir det rart å ha Ingeborg som første navn når min søster heter det?
prebs Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Ingeborg er nydelig! Jeg vet om flere som har kalt opp etter søsken og synes ikke det er rart. Jeg ville bare blitt smigret selv hvis noen av søsknene mine kalte opp etter meg. Ingeborg Elise var nydelig, ellers liker jeg godt Ingeborg Marie : )
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ingeborg er nydelig! Syns ikke du skal ha noe foran. Går an å ha Elise bak, men blir jo ganske langt. Du kan fint ha det alene også Søsteren din blir jo "tante Ingeborg" og ikke bare Ingeborg
Vannmann35 Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Ingeborg er såpass langt og tungt at det ikke er mye som passer til foran, synes jeg da, men disse går: Alva Ingeborg Ane Ingeborg Liv Ingeborg Siv Ingeborg Maj Ingeborg
grace&hope Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Ingeborg er ett flott navn! Dessverre er det litt vanskelig å finne navn som kan stå foran, det blir fort litt tungt... Hva med: Tomine Ingeborg? Ada Ingeborg? Kan jo også ha Ingeborg først og eventuelt bare bruke mellomnavnet sånn til hverdags... Hva med: Ingeborg Oline? Ingeborg Mathea? Ingeborg Louise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå