Gå til innhold

Hjelp.......blir snart sprø.....!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva jeg gjør så er junior på 3 mnd bare misfornøyd. Suter og griner hele tiden. Det er faktisk 1 ting som hjelper, og det er at han har øyekontakt med meg.... konstant. Ikke vil han sove heller. Tar all energien uta av en morskropp.

Noen som er i samme situasjon.........eller noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt var sån å vi fant ut at han hadde KISS, skjevhet i nakken fra enn lang fødsel. Suttringa ble mye bedre etter behandling hos manuellterapeut. Det kan jo vare vert å la noen undersøke din baby. Hvis han har det og det ikke blir behandlet kan det føre til videre kompikajsoner senere...

Skrevet

Men kommer det sånn plutselig da? Er den siste uka han har vært sånn.

Skrevet

Det kan jo være forskjellige årsaker til det, og KISS kan være en mulighet (du kan evt se www.kiss-kidd.no for mer informasjon om kiss). Det koster jo ikke noe å få det undersøkt, så hvorfor ikke ta en sjekk for sikkerhets skyld, greit å få det utelukket også om det ikke er det. Manuelle terapauter som har erfaring med dette kan du finne på nettsiden jeg henviste til.

Men, ellers kan det også være at han er sulten, eller rett og slett for trett, men av en eller annen grunn ikke finner roen. Har du prøvd bæring (i sjal eller meitai e.l?) Det hjalp veldig her, og hun sovnet også veldig lett i meitaien.

Det kan jo også være at han har et virus som ikke er veldig synlig, f.eks øreverk, halsvondt eller noe. Vel, som du ser, kan det jo være mange ting som gjør han utilpass.

Skrevet

Akkurat vært på legevakta, og legen så at han var litt rød i høyre øre. Fikk øredråper, så vi får se om det hjelper. Han var veldig fokusert på kolikk også han da, fordi junior gråt da han satt på fanget mitt. De gråter jo ikke pga ørevondt når de sitter opp, sies det. Problemet med junior, da vi var der, var at han også var vannvittig trøtt etter mye skrik og skrål i løpet av dagen. Håper ting ordner seg etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...