Gå til innhold

Flere med sovebaby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er ei uke gammal.. og denne uka har hun stort sett brukt til å spise og sove... regner jo med det går over etter hvert, men det er veldig deilig og, så vi nyter det så godt vi kan... men blir jo nesten litt kjedelig innimellom... nå håper jeg hun våkner snart, for nå har hun sovet over seks timer, og jeg kjenner jeg trenger til at hun spiser litt snart...

Førstemann sov veldig lite, så dette er liksom en helt annen verden for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovebaby her også, akkurat som storebroren var.

Nå er hun 2 uker gammel og er litt mer våken, kan fint ligge 30 min etter mating og stell og titte rundt seg. Synes det er hyggelig når de begynner å våkne litt til og ikke bare sove. Hun har også blitt litt urolig på natta, igjen, akkurat som storebror var. Men, det går nok snart over : )

Skrevet

Min var sovebaby frem til han var 4 mnd. Veldig deilig. Litt mer våken nå, men det er vel naturlig når de blir større. Men er fortsatt glad i å sove altså. :-)

Skrevet

lillegullet mitt er også en sovebaby. hun er 4 uker nå og den siste uka har hun faktisk begynt å være mer våken. en kveld var hun våken i 5 timer på rad. første ukene bare sov og sov hun. har fortsatt noen dager innimellom hvor hun nesten bare sover (men er da veldig urolig om natta).. er veldig morro når hun er våken da!

Skrevet

Hun sover heldigvis godt på natten også, foreløpig.. det håper jeg holder... har nattamming i to-tre-tiden, så sover hun til seks igjen... så det er jo behagelig...

Men håper det blir sånn at hun heller våkner litt på dagtid, og fortsetter å sove om natten :-)

Skrevet

jepp ar også en sovebaby. hun er nå 7 uker og sover fortsatt masse. sjelden våken mer enn 2 timer av gangen. legger henne ca 20.30 på kvelden sover til rundt 04.00 får mat og sover videre til 08.00 står opp våken ca 1 time før hun sover ca 1 time igjen mat igjen kl 11 ca og sover en lang lur fra ca 12 mat igjen ca 14.00 da er hun våken ett par timer sovner kanskje litt på fanget mat igjen kl 17.00 sover kankje 30 min etterpå da å holde seg våken frem til hun skal legge seg er disse timene frem til leggetid hun er mest våken men utslitt da etter siste mating og sovner av seg selv i vuggen. hun er flaskebarn. syns hun har vært mer våken også på formiddagen de siste dagene. koslig når hu er litt våken og er ivrig med smil i våkentiden. og pludrer særlig under babygymmen og på stellebordet, men på fanget så sovner hun veldig fort. får nyte denne tiden vet det blir atskillig mer travelt etterhvert. storesøster var også ett sovedyr, men ble meget aktiv når hun begynte å bevege seg rundt hadde da en kjempe lang lur midt på dagen. det at lillesøster sover mye gjør jo at jeg får nødvendig kvalitetstid med storesøster også

Skrevet

Minstejenta her i huset er 2 uker gammel og sover også mye. Jeg er veldig fornøyd med det - hun sover også mye på natten. Storesøster var overhodet ikke slik, så jeg er mye mer opplagt nå enn sist gang. Vesla har imidlertid en eller 2 perioder på dagen der hun kan være en del våken da. Det er koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...