Gå til innhold

Andre med dyr som sover "rart"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liksom hatt inntrykk av at katter alltid skal være litt på vakt og at sovestillingen viser noe om dette. Men katten min er tydeligvis trygg på omgivelsene, for hun elsker å sove på ryggen med bakbeina rett ut og frambeina oppover som om hun holdt på en usynlig dyne. Og "psss"'er jeg på henne så er det ingen skvetting, bare forsiktig gløtting på øyelokket :o)

Nesten like søt og uskyldig som sovende, trassig 3-åring ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Haha.. søte katten :) Jeg hadde en katt da jeg bodde på hybel i mine yngre dager som sov i armkroken min under dyna om natten :)

Nå har jeg en liten bebb der istedet ;)

Skrevet

Hehe katta vår er sånn den å.. men han kan sove så godt at man kan pelle han i munnen o.l.. Snuppa har nemlig prøvd det..

Han ligger på ryggen litt vridd i en halvmåne med beina til alle kanter og munnen litt åpen.. hehe.. Må le av han da...

Skrevet

Min ligger og sånn.. :) Helt vilt, og helt avslappet.. Jeg har hørt at de har et øye på gløtt, for og være på vakt.. Så kanskje han har det istede for og ligge på vakt?! :)

Men tror katter er mer på vakt ute enn inne

Skrevet

tror instinktene om å være på vakt når man sover er glemt under lageprossessen av dyra våre også :)

lillepus ligger gjerne på ryggen med armer og bein i alle retninger, helt avslappet og man kan slippe atombombe ved siden av henne uten at hun våkner :)

hesten vår ligger masse og slapper av på beitet, en skikkelig sånn "oksen ferdinand", ligger og spiser og sover så han snorker og våkner ikke alltid om vi kommer gående inn på beitet... han bruker gjerne en av hestekompisene som pute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...