Gå til innhold

Hvilken prevensjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man bruke når man ammer utenom spiral og kondomer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg leser alle bivirkningene får jeg neset ikke lyst til og prøve dem hehe..

Skrevet

Du kan spørre etter Microgynon. Jeg ammer ikke, men fikk anbefalt disse av ei venninne som brukte dem mens hu amma sine unger. Lite hormoner og jeg har ikke merka noe til bivirkninger. Hadde kun en kraftig mens første gang men dette hadde kanskje vært likedan på andre merker også. er veldig fornøyd ihvertfall.

Skrevet

Jeg har ikke fått så mange bivirkninger, bortsett fra at jeg har mensen HELE tiden på Zerazette. Har hatt mensen så og si på heltid i 4 mnd nå. Så jeg skal slutte. Ammer ikke så det kan jo være grunnen til denne mensingen..:-)

Skrevet

leste om microgynon på felleskatalogen og der står det at man anbelafer generelt ikke dette til kvinner som ammer..men jeg kan snakke med legen om det..

Skrevet

Da kan du ihvertfall bruke Microgynon. Koster 85,- for 3 mnd så man blir ikke ruinert heller. Minuset med disse er at de kun finns i 21 tab. pakninger, så de passer muligens ikke for de av oss som er litt glemsk da ;)

Skrevet

Du kan bruke p-stav. Sånn liten dings som skytes inn i armen din. De kan sitte inne i 3 år tror jeg. Koster rundt 1300. Du kan også bruke p-sprøyte fordi om du ammer. Det er jeg ganske sikker på!

Skrevet

ringte legen min i dag og jeg kunne ikke bruke p-sprøyte i hvetfall var jo det jeg hadde håpet på..får vel bestille meg en time så vi får diskutert litt ellers så får jeg holde meg avholds til amminga er over hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...