Princen min Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg er førstegang og har en sønn på 6 mnd... Tid kan jeg begynne å gi han brød mat???? Er d ok at han får grøt på førmiddagen,middag på ettermiddagen???? Har prøvd å gi han grøt til kvelds,men da våkner han mye tidliger om netten,merkelig trodde han sov lenger da e,men han er omvendt der )..... Og tid begynner dei å krabbe,og si sitt første ord???? Er vel forskjellig fra barn til barn d...
wjkcg Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det er helt greit. I andre land får jo barna mat mye før norske barn, så helt uproblematisk å gi en på 6 mnd grøt og middag.
Erisa* Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Grøt og middag til en på 6 mnd høres fint ut. De trenger litt ekstra næring fra ca 6 mnd alder, så det er bra, det:) Men det er jo fint om du ammer litt i tillegg enda. Vi har gitt brødsmuler fra tuppa var ca 6 mnd. Fremdeles får hun bare smuler, men hun liker det godt. Gleder meg til hun blir litt større (hun er 7 mnd på torsdag) slik at hun kan få større biter med brød. Hun kryper så smått nå, altså med magen nedi gulvet. Har begynt med det de siste to ukene, og blir stadig flinkere. De første ordene - er ikke det fra 9 -10 mnd eller senere? Er førstegangs selv, så jeg vet ikke helt. Men hun synger og babler mye - papapapapapa dadadada etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå