Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere?

jeg er så spent og dagene snegler seg som vanlig avgårde.

håper i vertfall ett av fryse eggene som ble satt inn i går klorer seg fast.

stor klem til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer dere som allerede har satt inn! Jeg skal ta ut i morgen og krysser fingrene for innsetting av fine egg på fredag:)

Skrevet

Hei - hadde uttak i går og er sååå spent på i morgen. Fikk ut 5 egg og håper så inderlig at hvertfall 1 deler seg. Hva er oddsen egentlig for at hvertfall noen deler seg? Hvordan har det vært for dere som har flere IVF bak dere? er så redd for at alle fem bare stagnerer og tida går sååååå langsomt til i morgen! Blir sprø!

Skrevet

Jeg skal inn til uttak i morgen... det er mitt første så jeg er litt spent... men er merkelig avslappet iforhold til det fremfor å høre om det blir innsetting... =S

Skrevet

Heisann :-)

Jeg var på uttak på mandag og de fikk ut 7. I dag var det fire som såg veldig bra ut. I morgen er jeg ruger igjen:-)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei...

Jeg skal sett inn i morgen(torsdag) hvis opptiningen går bra i dag. Begynner å krølle seg i magen nå...forhåpentligvis skjer det endelig!

Lykke til alle sammen,vi får følge hverandre gjennom tiden som kommer. Dette SKAL vi klare ;)

Skrevet

2 rugedag i dag, føles som år dette her.

er forferdelig trøtt, har mest lyst til og bli hjemme. men da går vel tiden enda saktere tenker jeg.

håper det lykkes for oss nå.

stor klem

Skrevet

Da har jeg blitt ruger igjen!!

Satte inn 2 fryseegg i går, det tredje egget overlevde ikke. Det var like greit slik at jeg ikke trengte å tenke på at jeg kanskje måtte "kaste" et brukbart egg...

Fikk tlf på morgenen i dag at jeg ble tante til ei lita tulle i går... Kjempekoselig!!

Skrevet

Endelig er første (og forhåpentligvis eneste) uttak overstått...

jeg fikk ut 8 egg og gruer meg til å ringe inn i morgen... håper de deler seg som de skal!!!

Skrevet

Vi fikk ut 7 egg hvor 5 delte seg perfekt og 2 nesten perfekt. Så vi har vært veldig heldig med dette. På første innsetting satt vi inn ett egg som ikke festa seg.

På fredag er det første fryseforsøk. Da blir forhåpenligvis to satt inn, hvis de overlever tiningen. Har ordnet meg fri en del dager neste uke, så jeg slipper i allefall jobbstresset i tillegg.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

Hei.

Satte inn 2 i dag, og føler meg ganske så fornøyd, for første gang på leeeeeeenge.

kjekt vi blir en liten gjeng denne uka, og at uke 36 blir full av blå kryss landet rundt!!

lykke til med nyhetene og insettingene for dere som venter på det..

mvh

Skrevet

heisann alle sammen :-)

da er jeg ruger òg. Satser på at det er gull-egget :-)

God ruging til dere alle ;-)

Skrevet

Hei dere!

Jeg hadde egguttak i går, og det var veldig kjipt da de stakk hull på den ene eggposen etter den andre og ikke fant noen egg. Til slutt fant de ett egg. De to forrige gangene har jeg fått ut 6 og 16 egg, og da jeg var på kontroll på fredag sa de at de regnet med rundt ti egg ut. De visste ikke hva som hadde skjedd de heller, men mente at det kan ha vært noe med medisinen evt som jeg reagerte på siden jeg hadde byttet medisin siden forrige gang.

Uansett, kjipt var det og de sa vi måtte forberede oss på at det kanskje ikke ble noe innsetting siden vi bare hadde det ene egget. Så vi hadde jo innstilt oss på det i går. Men i dag ringte de og sa ta det ene lille egget var befruktet, og at det er liv i det. Hehe, nå er jeg nesten litt sånn lattermild. Det skal jo dele seg til i morgen også og mye kan jo fortsatt gå galt. Men så lenge har vi altså dette lille egget så det kan jo hende. Det overlevde jo tross alt det massive eggefrafallet i går så kanskje det er en hardfør liten tass:)

Skrevet

Satser på at det er et kruttsterkt lite egg av gull! Spent på å høre hvordan det går imorgen:)

Skrevet

Heisann dere,

Da er jeg i gang for ordentlig - har satt inn 1 egg i dag og fikk flere fine på frys så er veldig fornøyd siden dette er første forsøk. Synes alt gikk over all forventning med egguthentning mm. Er spent på dagene som venter - kommer nok til å snegle seg avgårde :)

Krysser fingrene for at dette går veien for oss alle!!!!

Skrevet

Da er jeg også blitt ruger....hehe jeg ruger....det er så merkelig å høre meg si det,for det føles jo ikke og en er så klar over at en må vente 14dager eller lenger før en vet om det er noe der.

Det har ikke helt gått opp for meg,men for en utrolig følelse når vi fikk se på skjermen at de sprøytet inn egget. Tårene trillet...

Egget delte seg rett før de skulle sette det inn så det var aktivt og så kjempebra ut,så håper det klorer seg fast.(hadde egg på frys)

Så nå jenter,nå skal det ruges ;)

Skrevet

Hadde dere blod i utfloden etter innsettingen?

Skrevet

Hiver meg på her jeg, siden jeg også er i samme situasjon som resten på denne lenken :) Har ikke vært her inne før, men i dag var endelig dagen for egguthenting, og jeg fikk ut 7 egg!! Er så spent... Våkna opp i dag og var så nervøs, men etter paracet og vival så ble alt bare bra;)

Skrevet

Gratulerer til dere som er rugere. Hadde uttak i går, å det gikk helt greit. Ikke noe vondt i det hele. Men fangsten var kun 4 egg. Noe jeg ikke har oplevd før. Har på dei andre 6 førsøka hatt fra 10 til 14 egg. Så nå lurer jeg på hva som skjer med kroppen.

Skal ha innsetting i morgen av 2 egg, om det er noen som klarer seg.

Så lykke til med rugingen for di som har begynt på den.

God helg, folkens

Skrevet

bare dag 4, tiden står nesten stille. syns ikke jeg har noen symptomer heller, bare menssmerter av og til. så jeg er jammen spent på dette.

hvordan har dere andre det?

Skrevet

heisann :-)

jeg er på dag 3 og kjenner nok bare bivirkningene fra medisinene (tidvis kvalm). Jeg regner med det blir noe mer fremover fordi nå skal det snart klore seg fast ;-)

Jeg mener vi har hatt nok ufaks og at denne gangen er det vår tur. Vi satser på det og så får vi ta nedturen dersom den kommer.

Tvi tvi videre :-)

Skrevet

Oi, fikk du sette inn 2 egg?? Fikk du valget, eller hvordan var det... Jeg har fått høre at de kun setter inn ett egg, fordi de ikke ønsker tvillinger...

Skrevet

Det var spennende helt fram til klokka ti i dag, men egget mitt overlevde natten, så i formiddag fikk jeg satt inn et fint firedelt egg.

Det var gøy, vi var jo så sikre på at det ikke skulle gå da vi bare fikk ut ett egg på onsdag.

Så etter en litt kjip start er det vel bare å puste rolig nå, krysse fingrene og forberede seg på to lange uker.

Lykke til til oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...