Gå til innhold

Har dere særlig med symptomer lengre?


Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+2 og har liite med symptomer om dagen. Vet jo at det pleier å dabbe av for mange rundt denne tiden her. Men da mangler liksom den tryggheten og at det fortsatt er noe som skjer der nede. Har kjent toppen av livmora nederst i magen i snart to uker, og ellers blir det mindre og mindre murringer.

Hvordan klare å beholde roen, og tro på at fosteret fortsatt lever og vokser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her har det meste av symptomer forsvunnet.. Er 11+6 i dag.

Jeg tenker at så lenge vi er kommet såpass på vei, ingen blødninger eller smerter, så er det jo ingenting som tyder på at fosteret ikke lever??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag, og jeg har veldig lite symptomer, bortsett fra at magen er litt større enn vanlig.. Var på tildlig ultralyd i forrige uke for å bekrefte svangerskapet, så da at alt var i orden, og at hjertet slo, så jeg tar det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mer eller mindre mistet de symptomene jeg hadde (kvalme, ekstrem tretthet, murring i magen), til informasjon. Trodde de ikke skulle gå over før en kom inn i 2. termin, men hos meg forsvant de rundt uke 9 allerede. Er uke 10+4 nå. Føler meg nå helt normal, med ømme pupper bare. Fint å høre at det er andre som også blir bekymret når en ikke kjenner noe! Tok faktisk en privat ultralyd i uke 8, da jeg var bekymret fordi jeg hadde for MYE symptomer (magemurringer og stikkinger) - alt var normalt, og jeg var en tusenlapp fattigere :-) Tenkte at jeg ikke kan løpe til ultralyd hver gang jeg bekymrer meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 11+2 i dag og er kvalm som bare det.... Dessuten er jeg litt grinete fordi jeg er lei av å være kvalm:) Håper det gir seg snart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine symptomer har nesten forsvunnet.. er 11+4.

men syns egentli det er greit, for å være så trøtt å sliten som jeg har vært siste ukene har vært grusomt!:-)

men dere sier dere kjenner livmora?? hvordan?? jeg kjenner etter, men kjenner ikke noe spes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nøyaktig like langt;-) Jeg tror det er livmora jeg kjenner hvertfall..;-)Helt nederst på magen, når jeg klemmer ned og kjenner etter, da kjenner jeg tydelig kul der.. Kan ikke skjønne hva annet det kan være jeg kjenner.. Det er sikkert individuelt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 11 +2 og symptomene er nesten helt borte, ja. Eneste er at jeg må på do nokså ofte. Var på UL i dag og alt var helt perfekt med nurket, så jeg tror nok du bare kan slappe av også :D Jeg følte meg nesten mer gravid da kvalmen var på det verste. Gleder meg til å kjenne liv, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+4 idag,og kjenne det er på vei til å gå over.. mindre ømme pupper,de har vokst veldig! hehe.. ikke like trøtt,murringer er det lenge siden jeg har kjent! men kjenner en "tung" klump i magen! stikker litt i lysken innimellom men ikke så ofte! så hjerte på ul 6+1,etter en blødning,men jeg har bare bestemt meg for at alt er bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er snart i uke 13 og merker ingenting lengre.. Ikke har jeg vært hos jordmor enda heller. Men skal dit nå om tirsdagen.. Gleder meg så vanvittig mye... Til å virkelig få bekrefta at det er ett liv inne der.. Se ungen, og høre hjertelydene:D Skal bli så fantastisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt kvalm stort sett hele døgnet, noen dager kaster jeg opp. :-( Går på kvalmestillende medisin, men det hjelper bare til et visst punkt. Er i dag akkurat 9 uker på vei, og håper virkelig at kvalmen gir seg snart. Ellers har brystene blitt litt mindre ømme, men jeg har litt vondt i korsryggen samt at jeg har halsbrann av og til. Så symptomene er veldig tilstedeværende her, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg kjenner etter så er kanskje magen litt hardere enn vanlig der nede, men vet liksom ikke helt.. er 12 uker på vei, er det ikke normalt å få litt mage nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet de få symptonene jeg hadde nå. Har lyst å ta en UL bare for å sjekke at alt er bra. Men legen min sa at jeg var veldig heldig som var i så fin form. Ingen grunn til å bekymre meg. Så jeg velger å stole på det. Gleder meg til å få skikkelig mage. Syns det var fantastisk å gå gravid forrige gang så håper det er sånn denna gagen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...