oro1 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Lurer på om jeg skal ta med meg en OTH hjem fra USA for å selge. Hvilken farge bør jeg i så fall velge? Er det sort som er mest lettsolgt eller hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det er nok ikke så lett å selge de, for de fleste vil jo ha med kvittering og garanti på en ny vogn. Netthandelen har jo eksplodert også så folk handler jo selv fra USA. Klart , da slipper du moms om du tar med den selv, men tipper at du ikke får mer enn max momsverdien i "fortjeneste". Tror nok svart eller brun er mest nøytralt og lett å selge..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Tror IKKE du vil få problemer med å selge den!! Sort tror jeg er på vei ut faktisk, for det er jo så mange vogner i sort og det er jo dritkjedelig. Mange som vil ha OTH velger andre farger enn de tradisjonelle. Jeg ville satset på plum eller charcoal (den nye gråfargen). Men velg en ensfarget, tror den er letter å selge en limited edition.
oro1 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Ja var det ikke sånn at de nye OTH 08 modellene hadde garanti som gjaldt worldwide? Vil jo tro at man kan tjene et par kroner da. Så spørs det om det er verdt bryderiet da..
Diva Muffin Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vi har den som heter "baroque" fra designer range, og har fått masse komplimenter for den. Tipper den er ganske lettsolgt, siden den er svart på utsiden og har svart og hvitt mønster inni og på "takluka"
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Sats på rødt. Den er knallfin. Go girl - jeg hadde gjort det samme, kjøpt en selv for å selge. ps de er superbillige på ebay også..kanskje mulig å bestille, også hente den selv???
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Den nyeste modellen i sort er rålekker. Da den kom i posten ble jeg først litt overraska for det viser ikke på bildene jeg har sett, men det i sete og titteluka er det sånne mini små hvite prikker. Kjempe fin
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hvor bestilte du den hen? Ja jeg tror også en 08 modell bør være lettsolgt, så hvis man gidder å ta en med så kan man nok tjene litt. Jeg tror kanskje jeg ville tatt brun.
allegodetingertre Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Jeg ville satset på rød, evt den nye grå. Rød falmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå