Shinyogsmåen Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har en del gaver fra dåpen som det skulle vært gravert inn på. Må jeg levere det inn der det er kjøpt eller kan alt leveres på samme sted?
2 hjertegull :) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Du kan levere hvor som helst.. Du må jo betale for det... Med mindre den som kjøpte gaven har betalt gravering, og da må du jo selvsagt levere der det er kjøpt.. Jeg vil anbefale deg å høre pris litt forskjellige steder.. Fikk helt sjokk her hvor vi bor.. Var innom en gullsmed for å høre hva det kostet, 140 kroner tror jeg det var pr navn! Jeg har jo en datter med et navn på tre bokstaver, og man trenger vel ikke være noe geni for å se at det blir dyrt! I en annen gullsmedforretning derimot, skulle de ha 35 kroner pr navn.. Og hvis du da har endel ting du skal ha gravert på, så sier det jo seg selv :)
Shinyogsmåen Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Takk for svar =) Visste at jeg måtte betale, men det er litt lettere hvis jeg kan levere alt på samme sted. Hva het gullsmedbutikken det kostet 35?
2 hjertegull :) Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Nå sto det helt stille, men jeg skal sjekke..
2 hjertegull :) Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Den gullsmedbutikken jeg snakket om er ikke en kjede.. Så med mindre du bor i Alta, så finner du den ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå