Gå til innhold

Pysekatten :))) Og alle dere andre uke 35 gjengen :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :))

Ble oppringt av KK i Bergen etter at jeg hadde vært hos UL i går. Kan hende at jeg allerede må hente ut egg i helgen. Får vite det på Torsdag, da jeg skal til ny UL undersøkelse :)) De to største folliklene var på 17 mm, og man skal jo hente ut når de ligger mellom 18-20 mm. Men hadde jo mange som bare var ca 12 mm, men virker så de utvikler seg fort dette her :)))

Hvordan går det ellers med deg Pysekatten??

Og dere andre??

Murrer veldig i magen min, hehe. Hadde mer bivirkninger på første IVF forsøk, så jeg er vel litt heldig denne gangen kanskje....

Stor klem så lenge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så bra då:o) Ja de vokser fort på noen dager..:)

Her går det greit, litt lignende mens smerter etter progynova, vet ikke om det kanskje er normalt? :o)

Ellers merker eg ikkje så mye, bare kjempe sugen på å få komme igang:)

Når blir det insett på deg då tror du? Mandag el Tirsdag?

Skal på UL på tirsdag, hører til KK eg og :)

Klem

Skrevet

Heisann :))

Enten blir det innsett mandag eller onsdag i neste uke :))) Uttak lørdag eller mandag...

Ja det er sant at det ligner litt på menssmerter, men det jobbes vel for harde livet ner nede. Tror også det er helt normalt. Blir man overstimulert føles det som om man har en full ballong nedi magen + at man blir kvalm og svimmel har jeg lest. Får ikke håpe det skjer :)

Lykke til iallefall *Silje*- vil bli mamma ;)))

Skrevet

Heisann Askepott:-)))

Åh så spennende og gøy. Kjenner jeg får sommerfugler i magen nesten. He he. Gleder meg til å høre hva de sier på torsdag. Gøy når det går så fort. Var det jeg trodde du hadde bra utvikling. Hvilken eggløsningsprøyte skal du sette?

Håper det er min tur et par dager etter. Har vært i veldig god form de to siste dagene. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Er så redd disse dumme cystene skal dukke opp og ødelegge alt denne gangen også. Jeg tar det jo ganske rolig i disse dagene. Kan bli litt uggen innimellom og litt tung i hodet. Magen er jo hoven men det var den forrige gang også når det var cyste der. Gruer/gleder meg til fredag for da får jeg vite det. Tenker positivt, men sporer litt av innimellom. Er kanskje ikke så rart med alt som kan skje. He he. Håper dagene går fort fram til dommen på fredag.

Men veldig gøy å høre at alt går så bra med deg. Er så spent på å høre hvor mange egg de får ut hos deg. Sikkert mange sterke flotte egg skal du se:-)))

Uff, er helt vanvittig spennende dette her. Hold meg oppdatert:-)))

Stoor klem fra

Skrevet

Hei igjen Pysekatten :)))

Da har jeg vært til UL, igjen ;)) Alt såg bra ut. Det var et par follikler som hadde sprukket, men jeg hadde jo mange igjen :))

Skal møte opp kl 0800 mandag morgen på KK.

Åååå, blir så spennende, selv om jeg ikke har så veldig store forhåpninger...

Hvordan går det med deg så langt da?? Må iallefall gi lyd ifra deg etter UL i morgen :))

Er så spent på dine vegne :)))

Stor lykke til klem :)))

Skrevet

Hei hei Askepott:-)))

Så godt å høre at alt så bra ut. Skal se dette går så bra for deg så. Er jo kjempespennende med uttak. Vet litt mer etter det liksom.

Jeg er ikke helt i form. Har mye sterkere bivirkninger denne gangen. Var ganske fin mandag og tirsdag, men ikke noe særlig de to siste dagene. Tar dette som et bra tegn. Gruer/gleder meg til i morra. Er så spent på dommen. Kjenner det begynner å ta på dette her. Håper alt ser bra ut og at jeg får uttak mandag. Er så vanvittig spennende alt dette. Neste ukene blir det jo helt vilt. He he. Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med eventuelt uttak og innsett og medisiner.

Jeg skal si fra hvordan alt går i morra.

Stoor klem til jenta med det søte nicket;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...