Gå til innhold

Tips rundt vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer eller tips de ønsker å dele med førstegangsmamma som skal ut og kjøpe vognpose? Voksi? Eller saueskinnspose? Eller billigere poser som på reflex.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss så blir saueskinnpose for varmt det meste av vinteren, vet det skal regulere varmen fint, men det hjelper ikke at det skal gjøre det når babyen min svettet ihjel :) hehe.

Vi bruker en thermopose, sånn litt billig variant, også tar vi heller lammeskinn i bånn om det blir veldig kaldt :)

Sånn som de siste vinterne har vært så har jo graden ligget rundt 0 så da trenger man jo ikke så fryktelig mye..

Skrevet

På Kids and Care har de veldig mye å velge mellom. Du kan kjøpe en veldig god vognpose for 500 kr. Det fins billigere også. Da må de har litt ekstra klær på seg da.

Skrevet

Har du nettadressen til siden? Eller er det en butikk?

Skrevet

fikk voksipose av an tante, men syns den er klumpete, og minien"drukner" i den.. Så her går det i en tynnere pose med lammeskinn hvis det er kaldt.

Skrevet

vi er veldig fornøyd med voksi'n vår. Men det er viktig å brette den riktig til babyer ellers blir den veldig stor som FionaMedLitaGulljente sier. (sjekk videon på voksi.no) Lammeskinn har vi i vogna under posen.

Det viktigste er jo å tenke på været der dere bor. Her kan det være pissekaldt og dritt i vinterhalvåret.....

Skrevet

Veldig godt tips EnLitenEn *mamma* - vi bor i Oslo så det kan jo bli ganske surt og dritt..

Skrevet

Hei, vi bruke Odenwalder Lammy dunpose, med et lite lammeskinnsinnlegg som man kan ta av. Den e bare super. Fødte før jul i fjor, å den va helt fantastisk til lillingen. Varm, lun og god - her i Tromsø har eg faktisk måtte tatt den i bruk igjen. Så slepp man å kle på dem så mange lag:) Kaldt her gitt!!!!:)

Vi bestilte den fra LillePrinsen, trur eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...