Gå til innhold

noen som har begynt å handle inn da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kjøpt vogn, fant en pent brukt Emmaljunga twin cerox, med softbagger på Finn.no.... Å har kjøpt en del nøytrale klær, helsetepper og litt leker. å på ultralyd i morgen får vi forhåpentlig vite kjønn...så da blir d nok full shopping etterpå;-)

Arti å kjøpe inn ting og klær ja...:-)

Hei! Vi var på ul i går. Alt stod strålende til med den lille frøkna som svømte der inne;) Da bar det rett til butikken for å handle, hi hi! Dro hjem med barnevogn og vinterpose, og i dag skal jeg shoppe litt klær. Deilig følelse!! Har ikke turt å handle noe før ul, for jeg har vært så bekymret...

Annonse

Ja, jeg må kanskje få opp farta? :o Med bekkenløsning burde jeg jo fordele shoppingen litt utover også...hm...

Fleecedressen kjøpte jeg for lenge siden på Barnas Hus. Det var en Nanook-dress som var satt ned fra 700 til 150. Måtte jo bare kjøpe den! :)

Har arvet litt klær allerede da, men det er uteklær. Må dessuten finne ut hva jeg har i kjelleren etter førstemann. :)

Villa Italia blir bra, ja! :)

Har kjøpta vogn (Emmaljunga mondial duo) , 1000 kr avslag i Sverige p.ga at det er en 08-modell, sparte i tillegg 1000 på kursen, så endte opp på 6200 NOK :) Ellers pusser pappa opp vuggen jeg lå i, og har kjøpt 3 bodyer og en bukse. Etter UL i går måtte jeg bare springe å kjøpe en kjole jeg har sett på, men den passer ikke før 9-12 mnd da....

Har endel igjen føler jeg. Greit å ikke løpe rundt høygravid i siste liten...

Har ikke handlet inn så mye selv enda jeg da. men føler meg litt bortskjemt da jeg har fått seng, reiseseng, stellebord og skal etter hvert få vogn også:) har kun kjøpt en sparkebukse, tre bodyer, og ett par sokker når det gjelder klær. I tilegg fant jeg sengetrekk til den lille på kid denne uka til 24 kr stykket. måtte bare slå til og kjøpte inn to forskjellige trekk. Så søtt:)

Annonse

Jeg har det meste etter forrige mann.. Men har kjøpt søskenvogn og en del rosa klær. Har gutt fra før. Har også kjøpt en vinterpose til, babybjørn vippestol og uro.

Mangler bilstol, og seng til storebror, da babyen får sprinkelsenga.. men den skal mamma og de kjøpe ;)

ja det blir vell nok å handle i siste liten midt i julestria :P

skal på ul på fredag, har tatt fri hele dagen, så det blir vell litt shopping :)

har tenkt på å begynne, må dele opp summen litt :o

lurer på om jeg har rett følelse ang. kjønnet, tror det er en gutt :)

spennende. det er min første

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...