Gå til innhold

Så hysterisk morsomt når folk har gulv som ikke tåler at man går på det med sko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neimen kjære søte hi, du skal få slippe å komme på besøk :)

Skrevet

Syns det er så rart at folk sier man skal investere i dyr kvalitet for å unngå merker. Men for min del er det akkurat derfor ingen får gå med stilletter inne. Gulvet er så dyrt at jeg ikke ønsker å få det ripet opp!! Det koster for mye å få det reparert, og det ødelegger helheten med store hakk i gulvet!!

Går man med vanlige sko er det ikke så farlig, men stilletter og sånne sko som setter gummimerker på gulvet er ikke lov å ha på seg inne hos oss. Vi har et dyrt skipsgulv som jeg elsker, ønsker ikke å få det ødelagt bare fordi noen er så jålete at de ikke kan gå i strømpene inne, men må ha stilletter..

Skrevet

Jammen hallo.. Jeg skjønner ikke hvor Mami passer inn i dette..??

Skrevet

Hvor vanskelig er det å vaske vekk gummimerker da...?!?

Skipsgulv eller ikke liksom...

Skrevet

Alle vet vel at parkett blir ødelagt av å gå med sko på det?

Er vanlig folkeskikk å ta av seg på bena når man går inn til andre.

Parkett er mykt treverk og det blir fort hakk og riper, men det er mye lunere enn f.eks laminat, fliser og belegg. Mye penere også.

Jeg skal ha meg frabedt at folk går inne hos meg med sko uansett hvilken type gulv jeg har.

Skrevet

Kjenner de varmekablene gjennom skoene da???

Skrevet

Hvorfor i all verden legge parkett og laminat som ikke tåler noen ting, når man kan legge tregulv, f.eks furugulv, lakke over med ikke farlig lakk, og leve livet.

Etter 10 år kan man slipe det og vips så har man nytt gulv!!

Skrevet

Det sto at hun ikke ville ha gulvet ødelagt av stillettheler.. Skjønner også at det er drit-irriterende å fly og vaske gummimerker bare fordi folk ikke gidder å ta av skoa.. I tillegg, tenk på all dritten man tråkker på i løpet av en dag, og så skal man tråkke dette inn i huset etterpå.. æsj..

Skrevet

...og der var den opprinnelige tråden, ja....

Hahahahahaaaaaaaahahahaaaahahahahaaaaaaaaaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...