Gå til innhold

Så hysterisk morsomt når folk har gulv som ikke tåler at man går på det med sko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker i hvert fall å fortsette å gå med sko på, hvis ikke gulvet tåler det får de jammen kjøpe seg tepper!!!

Mami er jo helt hysterisk opptatt av det gulvet sitt og at ingen må ødelegge det osv. Merabou parkett er jo veldig 1999 da... Men hun om det..

Skrevet

Her i huset må besøkende krabbe på alle 4, ikke faen om noen får gå på parketten min!!

Skrevet

ja jeg bytter parkett hver gang moten skifter. skulle bare mangle det.

Skrevet

Har ikke foreldrene dine lært deg normal folkeskikk? Man tar av seg på beina når man kommer på besøk til noen.

Skrevet

Jeg synes Mami skal gå sånne blå skobeskyttere med støtdempere i julegave, 100-pakning..

Hvem gidder egentlig å besøke så hysteriske folk?

En venninne av meg er sånn, jeg er livredd for å smule osv når jeg er der. Det blir til at jeg nesten aldri besøker henne, og spesielt ikke med barn, herreguuuud..., tenk om de kladder med hendene på vinduet eller noe.. Kan risikere at hun får hjerteinfarkt..

Skrevet

Så jævla teit du er!

Det er nesten bare i Norge og Japan man gjør det, og de andre ler av oss!!! I resten av verden går de med sko inne.

Er halvt amerikansk selv, og der tar vi aldri av oss på beina på besøk, hvem faen gidder å sitte å lukte på tåfislukta til andre liksom... urk..

Skrevet

Stiletthæler som har mistet sålen kan ødelegge laminatgulv. Så hva slags gulv har du som tåler absolutt alt? Dumme folk som er irriterende.

Skrevet

Du har ikke vurdert å vaske klissehendene til snørrungene?

Skrevet

Anonym 11.30: så frekk, dum og ufyselig du er da? Man bruker ikke utesko inne. Har man innesko sørger man for at de har hel såle og ikke ødelegger. Folk som deg er så uoppdragne at det er smertefullt.

Skrevet

Ja, men nå er vi i Norge. At du syns det er greit å ha det møkkete hjemme skal ikke gå utover oss som bryr oss om hygiene.

Skrevet

Jaggu fint at du ikke skal på besøk til jeg. Jeg gidder vel faen ikke legge tepper i hele huset fordi noen vil gå med slitellhæler inne. Man kjenner som regel alle når man er invitert hjem til noen. Ingen får jo gå med sko inne hos meg, så alle stiller jo likt. Ingen kommer til å peke og le av hun som har på seg finkjole og bare går i strømpelsten liksom.

Skrevet

Mente på besøk til MEG ikke jeg :P

Skrevet

Syns det er morsomst med alle som priser seg lykkelig over de kjipe billige gulvebeleggene sine fordi de da slipper å risikere å havne i en slik situasjon.

Skrevet

Skjønner ikke at folk invisterer i gulv som ikke tåler litt.. Et gulv skal jo brukes..

Når jeg var mindre, så lekte jeg med en jente i klassen min, og var hjemme hos henne. De hadde en parkett elller noe i gangen!! Som ikke tålte vann. Vi måtte gå på teppe inn i stua og ta av uteklær og skitne sko.. For gulvet måtte ikke bli bløt. Helt sprøtt..

Skrevet

hun humrer og ler hun som har ødelagt parketten til venninnen sin også.. heheheheheheee

Skrevet

Jeg har custom made marmorgulv fra Italia.

Den tåler alle typer hæler, og den tåler at vi lever her uten 2000 regler...

HI

Skrevet

Joda, men det er ikke alle som liker å fryse føttene av seg om vinteren skjønner du. Ikke ville jeg si at det hørtes så veldig fint ut heller... men men hver sin smak.

Skrevet

Vi har helt vanlig eikeparkett, og her er folk velkomne til å gå med sko inne om de ønsker det. Vi tar derimot til vanlig av oss på beina, for det blir fort mye dritt i en liten leilighet.

Vi har også hund og et bare ett år gammelt gulv som allerede er fullt av riper og merker. Men vi bor da tross alt der, og om det kommer merker eller riper på parketten...who cares?

Skrevet

Mm for det er jo såå enkelt å holde reint. Eller ikke.... Bedre for de små med litt myke gulv også :)

Skrevet

Er eindel ander land også da. Tåfis lukter ein kun om ein har sko på heile dagen eller eit anna problem.

Men ang gulv.. Eg bryr meg katten om kva mami har på gulvet, men eg vil gjerne ha eit brukhus meir enn prydhus. Ubehandla tregulv er ganske fint, iallefall før ein skaffer seg golden retriever, det var det nokon eg kjenner som lærte the hard way. Uff. Skor inne liker eg ikkjetil kvardags, men det er mest på grunn av alt dritten ein drar med seg inn og som ungen krabber i etterpå.

Skrevet

Har stein i gangen. Iskaldt.. Og fliser på bad og kjøkken.. Kunne aldri hatt stein eller fliser i stua.. Men har da gulv som tåler en del i stua. :)

Hadde alltid barndomsminnet fra den gangen i minne når vi pusset opp hjemme.. haha.. sånn skulle ikke jeg ha det. :P

Skrevet

Fryser? Her er det varmekabler i hver kvadratcentimeter med gulv. Faktisk veldig behagelig. Alle som kommer på besøk skryter av det.

Skrevet

Hva med å kjøpe parkett i kvalitet? Mine foreldre har hatt den samme parketten siden 1985(eik) å det er ikke en ripe i den. Å hun har vært dagmamma til mange små og har og har hatt hund.

Å ja hun fester å har gått med sko inne

Skrevet

... ja for de små er små lenge.........................................

rengjøringen går som en lek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...