Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Da jeg fikk mitt første barn i -96 gikk jeg opp over 30kg,disse kiloene klarte jeg aldri å bli kvitt,prøvde å få barn igjen,men årene gikk,å ingen barn kom.Da vi hadde forsøkt å bli Gravide i nesten 10år,fikk jeg Slanketabletter skrevet ut av min lege.Jeg gikk på disse i ca.3mnd,å vips så ble jeg gravid,disse tabelettene innerholder også et hormon som kan gjøre det lettere å være fruktbar!Disse heter foresten REDUCTIL,kan tas av de som ikke har høyt blodtrykk,anbefaler dette til alle absolutt.Har nå tre barn,venter nr.3 i Mars-09,gikk på disse tabelettene denne gangen også,så det er tydelig at dette hjelper.Er i dag 10+5,å veier 89kg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Tull. Det er klart bevist at det å gå ned i vekt øker sjansene for å bli gravid, javisst. Og reductil kan hjelpe mange med å gå ned i vekt, javisst. Men virkestoffene i reductil er ute av kroppen din i løpet av to-tre dager etter at du tar siste pille, altså har eventuelle hormoner temmelig lite å si for unnfangelse, fordi: du SKAL IKKE bruke reductil uten samtidig å gå på sikker prevensjon. Å bli gravid mens man går på reductil kan føre til alvorlig skade på fosteret.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg har prøvd reductil, måtte da starte med prevansjon fordi at det ikke skulle være en sjangs for at jeg kunne bli gravid mens jeg gikk på dette. Så signerer anonym over meg her og sier meg enig med at det er bare tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå