Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på 3 mnd har ikke gulpet noe særlig før, men har plutselig begynt å gulpe noe alvorlig nå. Skjønner ikke hvorfor. Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, omtrent i hvertfall. Gullgutten gulper veldig sjelden, men det ser ut til at kaffe frembringer gulp hos ham. Det stemmer tidsmessig med når gulpingen tiltok og når jeg begynte å drikke kaffe så smått igjen etter graviditeten, det vil si da han var ca 2,5 mnd.

Nå er han 5 måneder og jeg har testet litt den siste uka. Når det har gått et par dager siden min siste kopp kaffe, gulper han så godt som aldri.

Kan jo være tilfeldig, men jeg ser også at datteren til ei venninne gulper skikkelig mye og venninnen min drikke store mengder kaffe hver dag.

Skrevet

Hei. Jeg har opplevd akkurat det samme. plutselig når han var rundt 3 mnd så gulpet han nesten konstant! Etter og i mellom hvert måltid.. Holdt på sånn en mnd eller to. så har han nesten ikke gulpet siden. Bare hvis han har spist for mye. Tror ikke det har noe spesiel grund. Du kan jo spørre helsesøster. Mener at jeg gjorde det, og hun sa at det er bare en periode. som mange babyer er gjennom, helt vanlig.

Skrevet

Min gulper mye mer av mme enn av mm....... Vet ikke hva din får?

Skrevet

Han får mme, men begynte ikke å gulpe mer da vi gikk over til det (gikk over da han var 8 uker). Er først nå de siste 2 ukene han har begynt å gulpe så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...