nina er gravid;) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Ventet lenge på dette,og krysser armer og ben ...gruer noe aldeles til hele prosessen..men tvi tvi ikke noe å tape.Hadde den nedturen den dagen jeg ringte inn mens,men det er kansje vanelig.Hode mitt er et eneste kaos og sommerfuglene boltrer seg vilt. ..så at det var flere som skal starte sammme uke som meg. Er dere innom legen i spray/sprøyte perioden ,syntes det er mye å holde styr på på egenhånd..men sånn er det vel å være nybegynner.. Forteller dere alle rundt dere hva som skjer el er det for privat,bestemt meg for å la være , mistet i uke 13 i fjor og da hadde jeg akkorat fortalt det til alle..slitsomt etterpå .Så denne gangen er det foreldrene mine og to på jobb..bare sånn i tilfelle jeg blir ond av sprayen..he he
Andalucia Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Begynner også med spray 27.08. - dette er tredje runde og jeg forteller ikke mange om hva vi driver med. Kun den nærmeste sjefen min - trenger litt fleksibilitet i perioden som kommer. Men føler også at hvis jeg forteller mange om hva som skjer så er fallhøyden så innmari stor om det ikke skulle gå bra. Hvor hører du til? Jeg er på Riksen.. Lykke til!
nina er gravid;) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 hyggelig med svar...tredje runde,har bestemt oss for å prøve en gang og så gir vi oss...men det er det vi tenker nå..Jeg hører til porsgrunn,de er veldig hyggelige der.Har to barn på snart 13 og akkorat 14 så jeg er jo heldig.Jobber som frisør og det er jo tungt så jeg også er avhengig av litt fleksibilitet..hvordan har du reagert på spray og sprøyter..
Andalucia Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Har ikke hatt så mye ubehag av behandling, men har blitt veldig tørr i munnen av sprayen - samt veldig svingende i humør.. Noe som har plaget meg like mye som samboeren min... Lykke til!
håperen Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hei ninu`s! tenkte jeg kunne komme med et tips ) Velkommen i gjengen forresten! ) Jeg syntes også det var veldig mye å holde styr på når jeg begynte på sprayen, men det er noe som kommer seg etterhvert. (Begynte 15 juli og skal på UL 22 aug. Håper på mange flotte egg Det hjelper å lage skjema der du kan krysse av etter hvert som dagene går, for det blir nesten umulig å huske om det var høyre eller venstre nesebor som ble brukt sist Hvertfal når man etterhvert også skal huske høyre og venstre side med sprøytestikking. Tvi tvi videre!
nina er gravid;) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 takk for det og lykke til....ul i dag du da..håper du har mange flotte egg....skal lage meg en liste ..hadde ikke tenkt på annen hvert nesebor engang...bare noen dager igjenn nå..og jeg er nesten dålig..he he..må være nerver..
Andalucia Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Har begge gangene sprayet i ett nesebor.. har fått beskjed om at det er helt greit å bare bruke ett. Har hatt flotte egg hver gang. Bar ro nervene - dette går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå