Gå til innhold

Når gravid etter abort????

Smiley:)

Anbefalte innlegg

Heisan dere:)

Et lite spørsmål som jeg håper å få svar på.

Jeg hadde et kirurgisk inngrep for 4 uker 3 dager siden, og lurer på når en graviditetstest kan slå ut??? Har ikke fått mensen etter inngrepet.

Jeg var 11 uker på vei, og går bare og venter og venter på å bli gravid igjen.

Ønsker dere en fin dag videre:)

Fortsetter under...

Da har det tatt litt tid for deg da..... Uff, håper ikke det går lang tid iallefall før det skjer igjen. Men uansett, så er det godt at kroppen ordner opp selv..........

Har også hørt at det er lettere å miste når en har gått på p-piller. Noen som vet noe om det??

Da har det tatt litt tid for deg da..... Uff, håper ikke det går lang tid iallefall før det skjer igjen. Men uansett, så er det godt at kroppen ordner opp selv..........

Har også hørt at det er lettere å miste når en har gått på p-piller. Noen som vet noe om det??

Annonse

Hei hei,

HCG kan bli i kroppen din i ganske mange uker etter en MA/SA, så tester i ukene rett etter er ikke alltid til å stole på. Men om du har testet negativt etter inngrepet og så tester positivt igjen, så kan du være 98.7% sikker på at det er riktig. Men man kan jo i teorien bli gravid noen uker etter ett inngrep!

Masse lykke til!!!!

Heia:)

Tusen takk for svar:) Ja sant nok, men testa negativt 3 uker etter. Men..... fikk mensen i går. Burde vel kanskje være glad, siden kroppen får bli mer seg selv igjen. Det er jo det de anbefaler, at en skal vente 1 mens før man prøver, så får jeg se om lykken er med meg neste gang....... Kjedelig å vente så lenge.

Ha en fin dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...