Gå til innhold

Vil ikke...

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Markus på 4 mnd får et grøtmåltid på kvelden, han får flaske resten av dagen og spiser 200ml til hvert måltid utenom kvelden. Av grøt får han ca halv posjon og skal liksom drikke MMe etterpå, men han vil ikke ha melk i det hele tatt han er rett og slett mett virker det som, sovner greit etterpå, sover hele natten. Grøten får han kl 1830 og er som regel i seng til rett over 1900. Er det en ide og gi han grøt og så stelle han for kvelden og gi han melk rett før sengetid??

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ta kveldsstellet imellom grøten og flaska. Det gjør vi, og det fungerer kjempegreit.

Skrevet

Helt enig med 3-prinser. Vi gjør det også slik og det funker veldig bra =)

Skrevet

Her gir vi grøt ca 1,5 - 2 timer før leggetid også får han flaske når han legger seg. Jeg har også hørt at da det er mme i grøten så er det ikke så farlig om de ikke får i seg mme i tillegg. Min får nå grøt morgen og kveld, og det blir mye mindre mme i døgnet.

Skrevet

Emma er blitt sånn nå, både ifht grøt og frukt. Når hun får grøt nå, tar jeg pauser og gir vann. Hun er ikke så veldig glad i det enda, men det begynner å komme seg. Når hun skal få frukt, gir jeg mme først, og frukten etterpå. Da går det meste ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...