Gå til innhold

Flere modne her inne?

Anbefalte innlegg

Er det flere modne her inne?

Jeg blir 39 i oktober. Kunne vært hyggelig å starte en tråd for oss som hiver oss uti det i "moden alder". Jeg har fra før en sønn på straks 17 år så det er lenge siden jeg har opplevd dette her. Har heldigvis bare fått positive reaksjoner på graviditeten, men vet det er mange som får pepper pga alder. Hiv dere på da jenter , for det kan da ikke være bare meg over 35 her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138486716-flere-modne-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei da, du er ikke alene.

Jeg har termin på 40 års dagen min med nr 2!!! Har ei IVF-jente på snart 5 år. Vi var egentlig veldig fornøyd med bare 1 barn, men når alderen begynte å innhente meg, måtte vi bestemme oss fort om vi ønsket å prøve på flere....!! Det gjorde vi og på 2.prøverørsforsøket, satt den igjen. Føler oss veldig heldige!!

Så spennende for deg da å begynne litt på nytt. Har svangerskapet gått bra så langt? Jeg synes det er deilig å ha god livserfaring som vi har, .....når vi nå er i gang med en ny runde som småbarnsforeldre.

Føler meg trygg og rolig.

Lykke til i alle fall.

Jeg er 35, de andre mine er 9 og 15, dette er sambos 1. barn og han smiler stadig meget bredt:o)

Vipper mellom februar og mars ang termin...så har ett ben i begge klubber..

litt sjokkartet å starte på nytt, hadde infunnet meg med at vi trolig ikke fikk det til etter over ett år, men så satt den:o)

Så her er det bare å gå på med pågangsmot i et litt for lite hus, med litt for få rom, men dette fikser vi!

heia... eg ble 36 nå i aug. har ei datter så e født i des 06 så blir ca 2 år mellom de.. skulle egentlig hatt i juli men måtte ta d vekk for foster va så skada at d va ikke levedyktig.. heldigvis ble eg gravid igjen ganske fort. ser ikke ut te at vi va altfor mange "modne" her inne???

Hei!

Såvidt jeg ser, tar jeg kaka m h t alder, og førstegangsfødende i en alder av 43!!!

Flere førstegangsfødende her tro over 38/40? hvordan går det / har dere det?

jeg er i superform og har vært det hele veien bortsett fra litt kvalme og trøtthet for noen uker siden!

Annonse

Joda, vi er nok flere modne her :-) Stilig vannmirakel, 43 år og førstegang, så spennende!!!!!!

Blir 36 om ikke lenge, venter nummer to, førstemann (Stina) er 11 måneder nå.

Jeg har ikke vært helt i superform denne gangen (men det er jo ikke så lenge siden magen var stor sist heller da :-) Tok det meste med akkupunktur sist, og gleder meg til timen om en ukes tid, DA skal allmenntilstanden opp igjen :-)

Hei igjen. Ja dette svangerskapet ser ut til å gå bra. Hadde en MA i januar, og det var jo en tung opplsevelse. Men det gikk heldigvis ikke så lenge før jeg ble gravid på ny. Har til nå vært på 3 ul inkl Duo-testen og skal på ord ul neste onsdag. Gleder meg til det.

Jeg har en slik skrekkblanda fryd følelse jeg. Det er jo lenge siden jeg har vært med på dette. Og det er så mye som har forandra seg på de åra. Men men, vi får bare stupe i det...

Lykke til jenter.

For en kjekk tråd.

Flott å se at det er så mange modene damer her inne.

Jeg ble dyttet inn i februar klubben etter UL på fredag. 01.02 er datoen. Vi har tenåringer på 15 og 16 år, og venter ei lita søster i vinter. Gleder oss stort til det alle mann.

Jeg fyller 38 i høst, og føler meg ikke overmoden på noe vis.

Ønsker alle et flott svangerskap

Klem

Annonse

Jeg er 45, og venter mitt tredje barn 5. februar. Eldstemann er 21 år gammel og det blir VELDIG spennende å få oppleve å få en liten baby igjen!

Så langt har jeg bare fått positive reaksjoner på graviditeten, men det blir nok sagt en del som ikke er fullt så positivt når jeg ikke er tilstede. Folk har en del fordommer.

Men, ingenting kan ødelegge gleden for meg og min samboer. Vi vet at det er uansett en "velsingnelse" å få barn og er bare glad og takknemmelig. Barnet kommer til å få det godt.

Jeg kommer til å være en annerledes småbarnsmor enn jeg var for 21 år siden, men det er definitivt ikke noe negativt :-))

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...