M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 .... og hva spiser deres ellers????
Athina' Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg ringte hs om aiden og hans matvaner for han er veldig glad i melken sin og hun sa til meg at en baby på snart 8 mnd ikke skulle ha mer enn 6 dl om dagen av MME, er bare magefyll når de er så store så det var viktig med annen mat. Så heller 2 middagsglass enn kun melk osv ..
lille_Harepus Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk besjed når småen var rundt 7 måneder at de anbefalte rundt 5 dl om dagen.
lille_Harepus Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Glemte å svare på resten. småen er forresten 7 mnd og ikke ni. Han får en flaske i 6-7 tiden med rundt 160ml mme. Til frokost i 11 tiden får han grøt, full porsjon og vann til. i to-tre tiden får han en banan eller noe frukt og vann. Til middag rundt 6 får han et halvt middagsglass og 160 ml melk. Kveldsgrøten får han rett før han legger seg vanligvis mellom 8-9 da får han også 160 ml melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå