Gå til innhold

Hvordan underholde en gutt på 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger desperat noen tips.. Gutten min er veldig kvikk og full av energi, men han blir så fort lei av lekene sine, og alt jeg prøver å finne på med han.

Hva gjør dere med babyene deres?

Ganske frustrerende, for han blir skikkelig sur hvis det ikke skjer noe hele tiden, og jeg har gått tom for ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det på samme måte. så kjøpte jeg en gåstol til ham! du skulle sett forandringen . han løper rundt i huset og er overlykkelig. og ikke minst så er han ikke langt i fra begynne å gå selv nå ( 10 mnd) for han har øvd så lenge..

Skrevet

Har tenkt litt på å kjøpe en sånn til han. For han er veldig ivrig etter å komme seg frem å gjøre ugreie... hehe. Han åler seg fort fremover, og er som sagt veldig aktiv. Han har de siste dagene prøvd å krabbe, får bena godt oppunder seg, men får ikke helt til krabbingen, og da blir han kjempesur..

Skrevet

ja han kommer nok til å begynne å krabbe snart da. bare gi han litt tid. jeg er i vertfall veldig fornøyd med gåstolen. den er gullverdt. har den med meg overalt. da bytter jeg på å ha ham i den, så sitter han og leker i lekegrinda og så må jeg ut og gå tur, spesielt på kjøpesenter eller i byen der det er masse folk. da er han kjempefornøyd.

de er såpass store nå at de ikke lenger gidder bare sitte inne og være fornøyd med det= )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...