Gå til innhold

Kvelds kaffe onsdag 27 august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter opp et kvelds treff for neste uke samtidig.... Igjen, si ifra om denne dagen ikke passer =)

Siri =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satser på at jeg ikke kommer, men ingenting som forundrer meg lenger, så jeg signer up på denne allikevel jeg... Hvor forresten?

-synnøve

Skrevet

Kommer jeg også.

Skrevet

For din skyld så håper jeg du ikke kommer synnøve :) hihi.... men koselig for oss da....

Tenkte å ta turen til Chaplin den kvelden... :)

Skrevet

Denne blir jeg med på!

Måtte på møte forrige kveldstreff!!!!!!

Monica

Skrevet

Gerd er og med!!! Sier aldri nei til å ta en latte!!

Skrevet

Hei:) Fikk ikke med meg treffet som var i dag jeg, litt mye å gjøre for tiden. Håper dere koste dere! Kommer på onsdag:)

Veronicha

Har forresten også facebook; Veronicha Nøstvik

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 26 år og bosatt i Moelv, Har ei jente på 6 mnd og er nå gravid på nytt :) ny termin er rundt 20 april 2009. Så her kommer dem tett.

Hadde vært koselig med nye bekjentskaper.

Hvem er dere som treffes på Gjøvik? Når har dere termin?

-Hilde-

Skrevet

Hei:)

Så koselig med to tette da!

Vi er litt spredt i aldersgruppe (fra 22-35?), men de fleste har vel termin i november. Noen har nettopp født eller venter veldig akkurat nå. Jeg har termin 9. oktober. Har bare vært med på to treff enda, men synes det er veldig kjekt å treffe andre som er gravide og bli kjent med nye ansikter. Nå er det jo treff på onsdag da, så er bare til å komme da:)

Skrevet

Jeg har termin 3.februar og har vært med ei god stund. Veldig koselig med flere som ikke har så stor mage enda.. :-)

Skrevet

Hilde : er med jenter som har termin fra september til april... jeg får to like tette som deg :) men jeg har termin i november.... velkommen skal du være .. veldig koselig med slike treff..

gleder meg til onsdag, lenge siden sist :)

Skrevet

Hei igjen!

Dette høres veldig koselig ut. Jeg skal prøve å komme i morgen, men må skaffe barnepike først :)

Hva klokkeslett har dere satt? Også var det på Chaplin, sant?

-Hilde-

Skrevet

Så koselig :) bare<å vi pleier å dra på restaurant, men denne gangen blir det kafe istede.. kan jo bestille mat der også om noen er sultne....

velkommen :)

ps.. pleier ikke være noe problem for nye å få øye på oss.. flere med mager som man ser godt =)

Skrevet

Hei du!!

Så koselig. Håper du får til å komme. Det er en veldig koselig gjeng som samles.. Jeg har termin 28.nov og bor på biri.

Sees i morngen da!!

Hilsen Gerd

Skrevet

Spennende med et par nye i kveld også:)

MEN jeg er spent på Synnøve jeg.... Kommer du???

Håper virkelig ikke det, men at du heller sitter med en liten baby i armene..... :)

Skrevet

Kan jo alltids håpe jeg ikke kommer, det er jo en stund til kl er 19:00. Jeg var på kontroll for et par dager siden og da fikk jeg beskjed om at jeg har fødetryne og er fødeklar og at "her er det åpning, myk og fin og fødsel vil skje det nærmeste døgnet" tja..... det er 2 dager siden den beskjeden og her sitter jeg da med vonde tak i magen og mensmurringer så det holder!!! Tenkte jeg skulle ta meg en reell shoppingtur på senteret i dag, der nede er det i hvertfall folk om noe skulle skje...hehehe....

Skrevet

Oioi. Fremdeles ingen baby... Jammen nå begynner det å gå på urettferdigheten løs!! Du som har hatt så mye den siste tiden. Kan de da ikke bare sette igang med litt drypp, vannavgang. Hva som helst. Du er jo klar for lenge siden..

Vi får se om du kommer om tre timers tid på Chaplin da.. HEHE

Kanskje CC turen var vellykket??? :)

Skrevet

Selvfølgelig jobber sambo kvelden i dag:( ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...