Gå til innhold

Lunch treff fredag 22 august

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Hvis jeg skal få blitt med må jeg ha med Leander... Og da hadde det vært fint med rundt 11 tiden.. med tanke på soving osv, men vi kommer vi, hvis han kan bli med da???

Men passer 12 best, så er vi nok der uansett vi:)

Klem Lene og Leander

Er det noen som har profil på facebook? eller skal vi veksle tlf.nr? tenker mest på å informere når noe skjer jeg da.... Jeg heter forøvrig Synnøve Hanses (det er IKKE hansen eller hanseth...) og har profil på facebook.

Annonse

Da sier vi fredag :)

Jeg har også profil på facebook.. Vi kan lage en egen plass der for å avtale hvis det er lettere???? hm... eller veksle tlf nr.. men vi kan prate litt på det på fredag kanskje og avtale noe da :)

Siri

Annonse

hehe.. da blir det treff med små da :) koselig... hvis dere vet om andre steder som egner seg bedre med barn en mama mia så si ifra.. jeg er ikke helt oppdatert på den fronten.....

noah er fortsatt ikke i form i dag, men skal se det an til i morgen... håper jeg får kommet. lenge siden jeg har vært på treff....

ida kommer også forresten :)

Ja, jeg kommer:) Sender Sigurd i barnehagen tror jeg. Men hadde jo vært koselig å hatt han med hvis flere skal..får se hva jeg gjør i morgen. Skal visst få besøk av helsesøster kl 9 i morgen..2års-kontroll i heimen. Spennende:) Gulp..

Håper du får kommet Siri:) Krysser fingrene. Skal du ha med Noah da?

Ida

Mamma Mia passer bra hvis vi skal ha med de små. De har masse barnestoler heldigvis:)

Lykke til med 2 års kontroll Ida!!! Da ses vi i morra da, så får vi bare ta det som det kommer med dissa små... hehe Heldigvis gooood is der.. Må bestikke dem litt;)

Jeg får desverre ikke kommet på treff =( noah er veldig dårlig stakar med over 40 i feber.. har aldri sett han så dårlig noengang... må være hjemme med han i morgen.. skjedde så fort.. men får håpe han blir frisk snart... kommer uansett på kvelds kaffe neste uke =)

kos dere masse på mama mia da =)

klem siri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...