Gå til innhold

da har æ vært på byen og laga vondt i pengeboka.....

Anbefalte innlegg

fant ut at det var 12 ukers leveringstid i værste fall på vogna jeg ville ha. også fikk man rabatt på butikken hvis man handla alt på en gang. så med tanke på vogna måtte jeg jo bare få fingeren ut.

så idag har æ handla:

bilstol (maxi cosi med isofixbase), speil til å ha i bilen,

emmaljunga city cross med citybag, stelleveske, fottrekk til sportsdelen, babygym, ammepute, ull-lue, vinterjakke, "voksisko" av ull, nytt stelleunderlag til stellkommoden, 2 tåteflasker.

hmm. det så mere ut i bilen enn når jeg lista det opp her he he he.

glemte å kjøpe vippestol. så da tror jeg at jeg begynner å komme i boks. bare småting igjen isåfall. mangler ammeinnlegg og bobledress.

liker egentlig ikke å være så tidlig ute, er jo bare 22+5 i dag. så jeg skal stappe det godt bort, og prøve å glemme det fram til fødselen.

noen flere som begynner å ta av på handlinga her inne?

Fortsetter under...

ja litt for klar:-)) kjenner det revner nedentil når jeg ser på utstyret på stuegulvet, så dette må pakkes bort nå fort.

tror ikke jeg holder ut å se på det til desember.

men det var skikkelig morro å gå litt berserk på butikken. hadde lagt av litt hver lønning etter jeg ble gravid, så jeg kunne handle uten dårlig samvittighet.( vi sluttet å røyke når jeg ble gravid, så røykepengene har vi lagt til side.) stakkars mannen min han mest bare sto der med armene ut, og tok imot det jeg pakket på han hehe.

hadde ikke tenkt å kjøpe noen babyklær siden vi har mestparten etter forrige mann, men jeg kjenner med hele meg at jeg blir å kjøpe litt klær. klarer ikke la være. sitter bare å ser her på en bitteliten boblejakke i str 56, fullstendig forelska. så nå først har det gått opp for meg at vi faktisk skal ha en til:-)) har jo holdt igjen hele veien med alt.

Jeg har også bekynt å handle inn litt. Har gått gjennom alt som vi har fra nr 1 og plukket ut det jeg kan bruke til nr 2. Og det var faktisk mer enn jeg hadde sett for meg. Har gutt fra før og venter jente nu. Har kjøpt inn badebalje, ny madrass, litt jenteklær, kluter og vinterdresser. Har også begynt å strikke jenteklær. Er 22+2 i dag. Mangler enda en del, bl.a vogn, men siden jeg har så kraftig bekkenløsning så spørs det om jeg må sende mannen min ut på handling av det øvrige. Vi har Refelx sin katalog så jeg kan egentlig bare peke og fortelle hva jeg vil ha. Har også sendt penger og liste til ei god venninne som har samme smak på klær som meg, så ho skal ut på shopping.

Så til alle dere som synes dere er tidlig ute, det kan være greit for plutselig så sitter dere i en stol og kommer dere hverken på butikk eller noe som helst og det er jo veldig kjekt og kunne få handle litt selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...