Gå til innhold

Trenger innspill om sjal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med hva som er best av vevd og elastisk sjal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes definitivt at elastisk er best,gjorde bomkjøp med vevd som bare førte til vondt i ryggen og jr likte det heller ikke.

Skrevet

Det kjam an på alderen/tyngda til babyen. Elastisk er best til nyfødd og dei første månadene. Når babyen blir tyngre vil den "sige", derfor blir vevd sjal anbefalt til tyngre babyar og barn.

Eg har brukt elastisk sjal veldig mykje til jenta vår, frå ho var 1 dag gamal fram til no nyleg (ca 9 mnd og ca 9 kg). No har eg gått over til å stort sett bruke Ergo bæresele på ryggen når eg skal bære ho.

Skrevet

Sjekk litt på www.tettinntil.com

Jeg "lærte" der at elastisk er best i begynnelsen, og er lettere å knyte enn vevd sjal. Skal du ha vevd ble jeg anbefalt diagonalvevd sjal husker jeg.

Jeg kjøpte mam eco og har vært fornøyd med det (elastisk), men nå planlegger jeg å gå over til vevd sjal (han er ca. 7 kg og jeg kjenner at han ikke veier 4 kg lenger for å si det sånn), sånn når vi går på butikken etc.

Har forøvrig en babyhawk mei tai som er helt fantastisk (kunne aldri klart meg uten), også til å anbefale (www.babyhawk.com)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...