Skatt i magen :) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Går det ann å bruke recaro bilsete på Teutonia vognen? Vet at Maxi cosi kan brukes.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Tror det bare er acta graco og maxi cosi som kan brukes på teutonia s3, men skal ikke si det helt sikkert! Send en mail til Rita på lilleprinsen.no, hun har greie på dette kan jeg tenke meg, siden hun selger vogna og adaptere!
gutteklubben grei Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 På hjemmesiden står det litt forskjellig på de forskjellige land. .På den svenske står det Teutonias og Graco, I Tyskland og Norge er ikke Graco nevnt men derimot Römer og Maxi Cosi. Jeg har ikke sett noe sted der det har stått at det finnes Recaro adaptere..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Tario bilsete kan såklart også brukes. (Teutonia sitt bilsete) Det har jeg, og er kjempe fornøyd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 HEI Etter at tautonia fikk sitt eget bilsete må man ha adapter på barnevognen for at maxi cosi sete skal passe, men det får man kjøpt og koster bare noen hundre lapper. Tror det gjelder fra årestsmodell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå