Tweak Skrevet 18. august 2008 #1 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg lagde krus som sto "verdens beste mormor" og "verdens beste farmor" på og ga de til mamma og svigermor. Herlig å se reaksjonene deres! Mamma blir mormor for første gang. Hun fikk vite det aller først, men ble en anelse skuffet da hun ikke fikk fortelle det videre til bestevenninnen sin. Det som hjalp var å si at jeg har ikke sagt det til MINE bestevenninner en gang! Hun gråt og mimret om da hun gikk gravid med meg, sa at dette var den beste nyheten hun hadde fått på flere år! Svigermor rørte meg med sin reaksjon, hun ble så utrolig glad! Hun også sa at dette var den beste nyheten hun hadde fått på evigheter! Og så syntes hun at koppen var utrolig artig å få. Men hun hadde flere nyheter! Det viser seg at svigerinnen min, som bor i Hellas, så vi ser henne ikke så ofte, også er gravid og venter i april! Det blir bare noen uker mellom babyene våre! :-) Jeg har hele tien ønsket at våre barn skulle få søskenbarn på omtrent samme alder, da jeg aldri hadde det selv. I tillegg hadde jeg ingen søsken. Men nå blir det de to minste, lillegutt som ble født i april i år og lillejenta som ble født i juli i fjor. Et fint lite firkløver av unger som kan vokse opp sammen og leke sammen i familiesammenkomster. Blir jo helt supert! Men svigerinnen min vet ikke at vi skal ha barn enda, og hun vet heller ikke at VI vet at de skal ha barn! Vi må ringe henne og tulle litt med henne. Noen som har forslag til hva vi kan si? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138484116-vi-fortalte-det-til-familien-i-helgen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMamma84 Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 Å så morsomt at nyheten ble tatt i mot med gledestårer=) Å for en søt måte å fortelle det på=0) Kan godt skjønne at den vordende mormor vil fortelle nyheten videre. Litt av et sammentreff at du og svigerinnen venter samtidig. Dette kan du lage mye skøy av=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138484116-vi-fortalte-det-til-familien-i-helgen/#findComment-138485525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå