Gå til innhold

Er det noen andre fra Halden her?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hællæ... Jeg svarer littegrann sent serru.. :-o

Vi tar over huset 1.desember og da håper jeg på å klare å sykemelde meg slik att jeg får holdt på mest mulig i det huset...må pusse opp barnerom å sånn i hvert fall, samtidig som vi skal pusse opp det huset vi bor i nå da vi skal leie det ut..så da blir det hektisk kan du si...

20. desember drar vi til syden og kommer ikke hjem før 4. januar, så regner med å være litt mer tilgjengelig etter det...hehe.. :-)

Men jeg har jo bil da, så kunne jo bare tatt meg en tur til Halden, hadde vært artig å møte deg før den tid også...

Er flere Haldensere her inne, så vi kunne jo møttes alle sammen? :-)

Kan du ikke sende meg ett brev her inne på sia da, evt sende meg en mld, nr er: 97763142.

Klems fra Monika

Annonse

Det er flere fra Halden på februar 2009 sidene har jeg sett. Prøver å få til et treff med alle der. Ser at det er noen andre fra Halden også som har termin litt utover våren. Du kan gå inn på den tråden i februar 2009, ellers så kan jeg gi beskjed når det er bestemt et treff. Blir koselig!!

Vi prøver å få til et treff på bryggerhuset førstkommende mandag kl 1130. Er foreløpig 3 stk fra februar 2009 som nok kommer (egen tråd inne på terminklubber - februar 2009). Er det flere som vil være med, er det greit at dere skriver det her. Må nok bestille bord hvis vi blir mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...