Gå til innhold

Er det noen andre fra Halden her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år som gjerne vil bli kjent med andre gravide i Halden. Jeg har to gutter fra før, og har nå termin med 3. mann i februar 2009. Kjenner ingen andre gravide i Halden, og hadde vært hyggelig å treffe noen i samme situasjon.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann... :-)

Jeg er 25 år og flytter til Halden om ett par mnd regner jeg med. Har termin 16. februar foreløpig, men har ikke vært på ul enda.. :-)

Hadde vært kos å møtes.. :-)

Skrevet

Ja, det hadde vært hyggelig. Er det din første?

Skrevet

Heisann.. :-)

Ja dette er min første...gleder meg villt! :-)

Foreløpig går alt så utrolig bra...så jeg håper det bare fortsetter sånn..

hadde vært kjempekos å møtes, absolutt..

Skrevet

Kan du ikke gi beskjed når du har flyttet hit, så kan vi prøve å treffes? Begynner du i jobb eller skal du gjøre noe annet når du har flyttet?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hællæ... Jeg svarer littegrann sent serru.. :-o

Vi tar over huset 1.desember og da håper jeg på å klare å sykemelde meg slik att jeg får holdt på mest mulig i det huset...må pusse opp barnerom å sånn i hvert fall, samtidig som vi skal pusse opp det huset vi bor i nå da vi skal leie det ut..så da blir det hektisk kan du si...

20. desember drar vi til syden og kommer ikke hjem før 4. januar, så regner med å være litt mer tilgjengelig etter det...hehe.. :-)

Men jeg har jo bil da, så kunne jo bare tatt meg en tur til Halden, hadde vært artig å møte deg før den tid også...

Er flere Haldensere her inne, så vi kunne jo møttes alle sammen? :-)

Kan du ikke sende meg ett brev her inne på sia da, evt sende meg en mld, nr er: 97763142.

Klems fra Monika

Skrevet

Det er flere fra Halden på februar 2009 sidene har jeg sett. Prøver å få til et treff med alle der. Ser at det er noen andre fra Halden også som har termin litt utover våren. Du kan gå inn på den tråden i februar 2009, ellers så kan jeg gi beskjed når det er bestemt et treff. Blir koselig!!

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat flyttet til Halden, og kjenner heller ingen her, hadde vært hyggelig å møte fler med smått på gang. Jeg har foreløpig termin i mars, skal på ultralyd snart :o)

Skrevet

Vi prøver å få til et treff på bryggerhuset førstkommende mandag kl 1130. Er foreløpig 3 stk fra februar 2009 som nok kommer (egen tråd inne på terminklubber - februar 2009). Er det flere som vil være med, er det greit at dere skriver det her. Må nok bestille bord hvis vi blir mange.

Skrevet

Å jeg har lyst til å være med,men har bare fri anhver mandag=( å det er jo selfølgelig ikke denne mandagen.Men blir gjerne med neste gang.Jeg har termin i slutten av mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...