Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Til OTH som har fått flatere liggestilling på sportsdelen og ny logo?? Ser at de annonserer både og på finn som 08 modeller? Hva er riktig da?
Lykke X 4 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Veldig mye uklart om den nyeste modellen til OTH. Noen kaller det 08 modell, mens andre forhandlere kaller den forrige modellen for 08 modell. Noen har gitt de navn som 08 modell 1 og 08 modell 2. På babyproffsen ved Svinesund kaller de den nye modellen for 09 modell....ikke lett å bli klok på. Men ja, det er den nyeste modellen som bla. har ny logo, litt flatere liggestilling (ikke mye flatere) og mindre handlekurv. Liker ikke at handlekurven er mindre på denne nye modellen, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 06 modellen da? er d store forandringer av betydning siden 06? Har tenkt å kjøpe brukt... og helst ikke for dyrt;o) Hvilken modell bør jeg ha?? Må ha både bag og sportsdel...
Lykke X 4 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Her står det svært godt forklart om forandringene som er gjort fra 06 til 07 modellene: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138457418
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Mye forvirring om dette ja. Men se på www.biteringen.no. Der har de den nyeste modellen i hvertfall og de kaller den for 08-modell. Det er en god del forandringer på den i forhold til 06 modellen ser jeg, men jeg vet ikke om disse forskjellene har noe å si i forholdt til om 06 utstyr passer på 08 etc. Men skriv en mail til biteringen og spør for du får som regel kjapt svar derfra.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Helt enig ang. det med handlekurven. Det er jo det jeg liker mest med 07-modellen. Hvorfor har de gjort denmindre? Synes det gjør 08-modellen mindre attraktiv, iallefall hvis liggestillingen ikke er helt flat likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå