Gå til innhold

Anbefalte innlegg

....banneord, såkalte stygge ord og kallenavn her inne? Jeg er hverken religiøs eller spesiellt prippen. Men jeg er voksen og mor og har holdninger og tanker som ikke stemmer helt med noe av det jeg ser her inne.

Denne siden heter tross alt barnimagen/dinbaby/barnetmitt og jeg hadde trodd at det var saker som omhandlet dette som skulle stå i fokus.

Men på iallefall 2 av debattene her så er det noen som ikke kan la være å være kranglete og ufin. De skirver ingen (som jeg har sett iallefall) saklige innlegg. Kaller folk stygge og tykke, gir de diverse dyre- og kroppsdelernavn. Hadde de holdt seg på kranglesiden så hadde jeg ikke sagt noe, for det er enkelt å ikke gå inn dit. Og jeg går bevisst ikke inn på innlegg laget a disse brukerne, men de bruker overskrifter som ikke gjør det enkelt å skjønne hva de skriver om, pluss at de bruker disse ordene jeg snakker om...

Er det virkelig ikke mulig å si til de at dette ikke er ønskelig på disse sidene? For det er vel ikke det? Det finnes masse forum på nettet, og disse menneskene her kan helt sikkert finne et hvor slik prat er akdeptabelt?!

Jeg vet at sjefene her inne har prød å snakke med diverse brukere her inne, de har til og med hatt "offentlige" debatter her. Og jeg skjønner ikke poenget med det. Enten så godtar dere praten deres, eller så stenger dere de ute.

Noen som skjønne rhva jeg mener?

Fortsetter under...

Jasså...........da har de en del mail å sende til enkelte anonyme her inne også, for hvis du setter på deg brillene og leser hvem som har postet trådene her de sisite dagene med grov hets og IKKE nickene som blir nevnt i trådene så kanskje saken snur en annen vending.

Ja alle bør få beskjed. Dersom det viser seg at det er mange som fortjener en slik beskjed (vi vet jo ikke om det er en eller flere som sitter bak anonymknappen da) så kan de legge ut en beskjed på forsiden, og blir det likevel ikke slutt på det så er det bare å kutte kontoen deres.

"Saken snur IKKE en annen vending", for hos meg spiller det ikke noen rolle hvem som lager disse trådene, men poenget var at det ikke passer seg her inne.

Og mener du at det er smart å svare på samme måte dersom du ikke ønsker at de skal hetse? Hadde det ikke vært smartere å forandre litt væremåte og dempe språkbruken og kranglingen litt eller holdt seg på kranglesiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...