fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg kjøpte denne boken etter at noen skrev om den her inne, husker ikke hvem som anbefalte den, Må bare si at det er en av de mest fantastiske bøkene jeg har lest når det gjelder å skjønne at som skjer i hodet på det lille gullet vårt. Vi forstår han mye bedre, kan sette mer ord på ting vi tror det er bekymrer han, og han har blitt en mye roligere baby:-) Anbefales på det varmeste!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hvem har skrevet den?
MathildeC Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg lurer også. Fant to ulike bøker med denne tittelen på bokklubben.no, så er ikke sikker på hvilken HI mener.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Det var mulignes jeg? Har i hvertfall anbefalt sånne bøker endel ganger her inne og jeg er helt enig så klart ;-) De bøkene gjør det mye, mye enklere å forstå 1 åringen. De har slike bøker for alle alderstrinn, kan virkelig anbefale å lese dem. Slike bøker har så klart ikke noen fasiter på noe som helst, men de forklarer endel om hvordan et barn på den alderen vanligvis, tenker, ressonerer osv slik at det også blir enklere å respondere på mest mulig riktig måte ovenfor barnet :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Hva heter den boka? Fant ingenting på "å forstå ettåringen/1-åringen"
*TINCO* Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 http://www.yrkeslitteratur.no/forstaa_2006.htm kan det være denne?
MathildeC Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Det er to bøker som heter det samme, men ulike forfattere. En av Sarah Jones og en av Deborah Steiner. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do?enkeltsok=forst%C3%A5+1-%C3%A5ringen&innsnevre=ja&submit=+S%C3%B8k+&rom=AK Hvilken er det du synes var så kjekk, HI?
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 19. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2008 Den av Sarah Jones, var det jeg leste:-)
MathildeC Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Takk HI! Jeg har faktisk nettopp kommet tilbake fra biblioteket, etter å ha lånt med meg begge bøkene (både den av Steiner og Jones).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå