Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm. skulle hatt tr lørdag. ikke fått noe ennå :/

kanskje jeg er gravid ? håper på det, men liltt forsiktig så jeg ikke blir skuffet denne mnd også! har skikkeli ømme (tunge) bryst. vondtå legge seg når dem er sånn. også kvalm om kvelden. å ikkeminst skikkeli sulten hele tiden.Mat Mat ! stikker nederst nedi der. å mensmurring : o tappen langt nede å lukket.

hva tror derer ?? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka det på tuuunge pupper først. De var drittunge. Litt sånn som da jeg begynte på p-piller første gang....

Og så var jeg litt uggen og veldig trøtt. Ellers hadde jeg ingen symptomer rundt ikm utover det jeg nevnte.

Spennende da!

Men siden du hadde IKM lørdag så er jo greit å teste nå da........

Spennende!

Skrevet

Oj, så spennende. Høres veldig lovende ut. Har du testet?

Skrevet

da er det tirsdag .... Ingen tr nåå heller.var helt sikker på att jeg skulle våkne med det nåå. men nei! enten er den forsein ellers er det no annet rart. ellers såå er det faktisk en liten en . jeg håper. bare litt, vil ikke bli skuffa. prøvd siden oktober i fjor ! :( begynner å bli leii kan man sii.. puppa er sånn tunge som du forklarte ja. vondt å snu med meg når jeg skal sove. blitt større også. men tenker for meg selv. kan jo hende de bare vokser? litt kvalm og survete om dagen. vondt i hodet mitt hadde jeg litt i går også. noe mer da ? sulten ? spiste den middagen i går. akkurat ferdig med å spise, like sulten. samboern bare såå rart på meg : P

tørr ikke å teste. kommer sikkert til å bli skuffet som alle de andre gangene:s testa meg søndag den 17 . å da var det negativt...

men .... å er såå spennenede..

håper maaange blir med meg på denne. : ) så kjedlig å sitte her alene!

Skrevet

litt uggen form også.. trøtt å blir fort sliten :/ hmm

Skrevet

Hcg stiger mye på to dager. Vil forundre meg svært om du ikke er gravid nå. Alt tyder jo på det;-) Hva slags test brukte du på søndag da? Jeg har over en uke til ikm. De gangene jeg har vært gravid tidligere, har jeg testet positivt først et par dager over ikm, men hatt de samme symptomene som deg. Trøtt, sulten og superømme pupper! Krysser fingrene for deg. Når har du tenkt å teste igjen da?

Skrevet

okii : ) jaa. håper på det =) alt er jo egentli klart til å få en baby nåå!: ) har alt trenger bare liksom bare en liten en nå: ) så håper.

mulig jeg prøver å teste i morgen. =)

jeg brukte billigstrimler. har igjen en sånn å en cb : ) lørdag den 2 august testa jeg med cb. å den var negavtiv også lørdag den 9 august testa jeg med billig strimmel. da fikk jeg en svak strek . også søndag den 17 negativ . med billig strimmel.

tappen er fortsatt langt ned å lukket : o

Skrevet

Du,jeg lurer på noe ang tappen din..er den som å ta på ein slipa stein,veldig glatt å godt liksom..? Vanskelig å forklare..hihi..og jeg har akkurat samme symptomer som du beskriver ovenfor,tror jeg har ikm i mårra. Har bare latt all testing,utregning + div ting ligge denne mnd,så har null oversikt..og masse små kviser på skuldrene og i sprekka over puppene:)

Skrevet

tja , nesten akkurat som du forklare tappen ja : ) akkurat som en slipa stein, liten å glatt : ) å lukket.( får ikke inn noen ting nei) har ikke helt greie på det med tappen selv, men min er nå litt lengre oppe nå enn det den var i dag tili ?? : O noen som har greie på det her? sleng dere på =) fått masse små kviser i ansikt å en på puppen jeg å faktisk !

fler som føler det samme eller?? fint om flere blir med på det her da =)

føler seg ikke sååå alene da =)

Skrevet

Har heller egentli ingen greie på det der tappe tingen. Kjenner heller ikke etter om hvordan den er til alle døgnets tider...for har jo ikke peil. Når har du ikm og når skal du teste neste gang? Har du norm sykluser å? Maser fælt jeg nå...;)

Skrevet

skulle hatt mens nå lørdag som var egentlig.

jeg skal teste når jeg tørr, er så redd for å bli skuffet denne gangen også. føler bare att alt er feil med meg å sånn viss testen er negativ :( føler att det aldri kommer til å bli min tur. kjedelig følese. min tur snart syns jeg :o) hihi.. dem 3 siste mnd nå så har jeg hatt normal syklus. slutta på pillen i tja august i fjor eller noe. etter det så hadde jeg ikke normale sykluser. var hos gyn å fikk sjekket det. me hun sa alt var normalt. var sikkert bare hormoner i kroppen min som drev å tullet md meg! men altså de 3 siste mnd har jeg endelig fått normale sykluser . men spørs da. etter som tanterød ikke har kommet ennå..? ting er så vanskelig : (

har så veldig lyst på baby : ) < 3

Skrevet

Huff da,er ikke arti denne følelsen en blir sittende med når en har prøvd en stund nei. Har dere prøvd lenge? Lykke til da og håper det blir en spire på dere nå eller snart:)

Skrevet

prøvd siden oktober i fjor sånn ca :/ men blitt litt mer seriøst nåå da : )

håper jeg også att det blir: ) hadde hvert bra =)

Skrevet

jaa. da er det onsdag, venter fremdeles på tr. som jeg ikke har fått.

tok en test i dag. i morgenurin. med billigstrimel. negativ:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...