**Venter på spire** Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Satte som sagt inn to egg på fredag,har en krevende jobb så jeg er sykmeldt ut mnd. Hva gjør dere i rugetiden..lever akkurat som før??Noe som kan gjøres for at eggene fester seg;)??dem må vell bare ordne seg selv..er ikke så mye vi får gjort med det!!Huff..har faktisk begynt å grue meg til test dagen allerede!!Er så utrolig redd for negativt svar. Sist ble det uttak,men ingen som helst tegn på befruktning. Denne gangen ut 4 egg,3 befruktet. Satt inn to.Dem sa dem så stor forskjell på eggene nå og sist..og da tenker jeg at dem må være veldig bra..og at sjansen for at dem fester seg er større.En tanke jeg har tenkt iallefall. Har et barn fra før på "natur"metoden, så at egg har festet seg før vet vi jo....men er jo ikke sikkert det gjør det denne gangen!!Huff..får helt vondt i magen ved tanken!!**og helt rar i hodet av all tenkingen** Regnes dagen for innsetting,el dagen etter som 1.rugedag?? Og er det større risiko for å miste ved IVF??
Nøtt Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Dagen etter innsetting regnes vanligvis som rugedag 1. Jeg har tidligere vært 100% sykemeldt og kun tatt det helt med ro (men var overstimulert og innlagt, hadde ikke noe valg), og sist var jeg 50% sykemeldt. Når det gjelder rugetiden denne ganga, så vet jeg rett og slett ikke. Har forsåvidt en krevende jobb jeg også, både fysisk og mentalt, men jeg vet ikke om det er så lurt av meg å bli sittende hjemme og gruble. Tror jeg kommer til å ta et par egenmeldinger innsettingsdagen og dagen etter, og deretter ta en dag av ganga.
okeke Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 denne gangen tar jeg meg fri fra jobb t.o.m. rugedag 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå