Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Sønnen min på 9 mnd hadde første tilvenningsdag i barnehage i dag. Da jeg var på omvisning før vi tok i mot plassen fikk vi inntrykk av at barna sov ute i vogn. I dag derimot sa de at alle barna l(6 barn i 1-2 års alder) ligger på madrass inne på ett lite rom mens personalet (2 stk) sitter der inne med de og spiller beroligende musikk. Da jeg sa at sønnen min alltid sover i vogn ute, sa de at de ikke hadde vogner der. Videre spurte jeg om hvordan de gjorde det på tur, "nei, da går barna selv" fikk jeg til svar. Da jeg sa at han ikke kan gå, svarte de at han kunne krype rundt, jeg måtte bare kjøpe noen gode goretex sko..!! På toppen av alt dette måtte vi komme midt i hvilestunden hans, jeg hadde spurt om vi kunne komme utenom denne tiden, men det var tvert nei. Så jeg måtte utsette hvilen mens vi var der som førte til at han ikke ville ta hvil nr 2 og var bare sur i kveld og hadde så problemer med å sove.. Jeg synes dette var hårreisende, følte meg ikke beroliget over hodet og gruer meg sånn til i morgen. Har vi som foreldre ingenting vi skulle sagt?? Jeg må jo ha pass til sønnen min..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Herregud.... synes de var litt krasse mot deg der.... Selvfølgellig må babyen din få sove ute i vogn hvis det er det han er vant til. Og jeg fatter ikke hvorfor han ikke kunne sove slik som han er vant til... Jeg jobber i bhg og jeg er veldig glad for at barna har hver sin vogn, for det er da ikke alle som klarer å roe seg like fort som noen andre. Og noen sitter jo å synger i vogna før de sovner... De kan vi jo bare sette et stykke unna... Ville tatt meg en prat med avd.leger(ped.leder) eller styrer og fortalt hvordan du føler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå