Gå til innhold

kan det være kynnere?

Anbefalte innlegg

Hadde ikke det forrige svangerskap.

Men nå har jeg intense smerter på ene siden nederst i magen innimellom. Spesielt om natta eller når skal stå opp, helst om jeg har anstrengt meg litt ekstra dagen før. Hjelper å ligge nedpå en liten stund. Kan det være kynnere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138483476-kan-det-v%C3%A6re-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har med jevne mellomrom veldig vondt i nedre del av magen. Tenkte at det kunne være såkalte kynnere. Har ikke barn fra før, så er litt usikker på dette. Har hørt at kynnere liksom ikke skal gjøre vondt, bare være ubehagelige. Men hos meg gjør det i alle fall vondt.

Hei

Jeg hadde masse kynnere sist svangerskap og har hatt en del denne gangen og. For meg gjør det ikke vondt, men er ubehagelig. Men det er hele livmoren som strammer seg hos meg, ikke bare et sted som hos deg. Hvis det gjør vondt sånn, ville jeg kanskje hørt med jordmor neste gang:)

Hei!

Har vært utrolig plaget med kynnere siden uke 22\23, er 29 uker i morgen. Jordmor og lege mente det var helt normalt, men fikk 22 stk regelmessig på halvannen time så da ringte jeg føden etter masse om og men... De var helt forskrekket over at jordmoren min eller legen ikke hadde sendt meg opp på kontroll, hadde disse kynnerene hatt effekt på meg hadde jeg født til nå sa dem..

Heldigvis var de uten effekt, men likevel veldig vonde og ubehagelige. Fikk bricanyl som jeg gikk på i 2 uker, men fikk kynnerene likevel..

Etter å ha tatt bakterieprøve på sykehuset viste det seg at det var streptokokker i underlivet som irriterte livmoren og det kan være det som har gitt meg massevis av kynnere.. Går på en kur mot det nå og håper virkelig det hjelper. Utrolig slitsomt med disse kynnerene som kommer bare jeg skal ta på meg sokkene..

Så lykke til og håper det bare er vanlige kynnere som går over :)

Annonse

Såpass, jeg er ekstremt plaget med kynnere, regelmessig på ca 20 på rad opptill 2/3 ganger om dagen, ikke med smerter heldigvis! Da har jeg ringt tvert.

Var på sånn magebeltemåling på mandag, og da fikk jeg registrert endel kynnere uten at jeg merket de engang.

Men der er vel normalt med litt regelmessige kynnere, så lenge det ikke er vondt eller murrer i ryggen?? :o

Er 27+6 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...