Snappie Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jenten min har fått barnehageplass og vi må desverre si opp dagmammaen vår. Hvis det er noen som trenger dagmamma i fyllingsdalen så gi meg en lyd. Jeg kom i kontakt med henne gjennom flere venner som har brukt henne og de er veldig fornøyd. Og derfor kan jeg trygt anbefale henne.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg er interessert!! men vet ikke åssen man sendet pm!! haha
uvån Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 hei:)jeg trenger veldig ei dagmamma til vilde 1år.vi bor i sandnes,og lurer på om du bor i stavanger området?viss ja,å du er ledoig og intresert,ta gjerne kontakt.mvh vilde,yvonne og knut
Snappie Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Hei. Dagmammaen som jeg visste om har fult opp nå. Bergen/fyllingen...
sissi71 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 hei har du fått dagmamma??...jeg bor 5min fra ganddal sentrum;)...ring meg da vel,så kan du få mer opplysninger...NB!! kan nevne att jeg har laaaang erfaring,og kjempegode ref...tlf 93485921,siri;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå