Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i dag, og han var 77,5 cm lang og 9,4 kg. Har ligget med feber og vært veldig slapp etter vaksinen.... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To små tvillingjenter på ettårskontrollen, 5,5 kg og 7,6 kg. Det er helt normal reaksjon på vaksinen, men det har du sikkert allerede hørt:) Fikk ikke kontakt med jentene etter de to første vaksinene, de hadde over 40 i feber og spiste ingenting resten av dagen eller dagen etter.

Skrevet

Gutten min var 76,5 og 11,2 kg..

Skrevet

78 cm og 10,4 kilo.

Skrevet

Oi, det var ikke store jentene du hadde. Var de født premature eller noe? Han kviknet til nå rett før han la seg heldigvis...men han har ikke reagert noe særlig på vaksinene før!

Skrevet

jenta var 78 cm lang og 10.2kg

Skrevet

De kom i uke 29, 715 og 1575 gram. Så bra da:) Reaksjonene kan jo variere veldig fra gang til gang.

Skrevet

Min gutt var 75 cm og 9,2 kg. Liten og nett. Men med mye futt og fart!

Skrevet

her var han 77.5 cm lang og 10.7 kg....

Skrevet

Nå er det en stund siden min var 1 år, men han var da blitt 77 cm lang og veide 9,5 kg.

Skrevet

7kg og 70cm

Skrevet

Snuppa mi er 76 cm lang og veier hele 12,5 kilo. :)

Hun fikk også vaksinen i går og sovna på magen min og vi koooosa. Såå deilig for mor med litt kos! Lenge siden vi har kunnet ligge sånn gitt. Hun var fremdeles trøtt til morgen i dag da hun ble levert i barnehagen. Får håpe de lar henne hvile godt i vogna si. :)

Skrevet

Jr veide 13 kg og var 79 cm lang

Skrevet

74 cm og 9,3 kg

Skrevet

Lille Løve var 10,2 kg og 80 cm lang:-)

Skrevet

Vi var på ett årskontroll i går og hun var som vanlig i hele går etter vaksinen. Tuppa vår er blitt 9,3 kg og 76,6 cm.

Skrevet

Gutten vår var 8320g og 74,5cm lang på 1års kontrollen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...