Gå til innhold

Infacol gav oss en "ny" baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en flaske med antikolikk-dråper fra et vennepar som hadde vært i England en tur. Og etter å ha slitt med magen siden fødselen, langt mellom bæsjebleiene og de jobbet hun jaggu for ( hun får mme ) har hun nå MINST to solide bleier per døgn...i tillegg kommer luften mye lettere ut, hun har ikke smertekramper lengre og hun har sluttet å skrike som besatt. Hun er nå seks uker gammel og har aldri vært blidere:) Og mamma'n er kjempelettet! Disse dråpene selges ikke i Norge, men jeg fant dem på nettet og har selvsagt bestilt et par flasker. De har samme virkemåte som Minifom, bare at Infacol fungerer mye bedre og har appelsinsmak - veldig greit å få i vesla:) Her er link for de som også har prøvd alt annet i læreboken: http://www.auravita.com/products/aura/phmx10020.asp

Vi prøvde forresten malt i flaskene, fennikel-te, sukkervann, kiropraktor, massasje, bæring i baby-bjørn og Minifom før vi i fortvilelsen prøvde Infacol - og kan ikke beskrive lettelsen over å endelig ha funnet noe som hjelper...!

Hilsen lettet mamma :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Da har æ bestillt et par flasker :-) Satse på dn ikke blir stoppa i tolla???

Å at d e skikkeli saker å ikke dovann eller nåt dm sende :-P

Vil jo at babyen min ska ha d bra!! Å helt jævli å trø i han malt, fennikelte, sukkervann osv for at han ska få avføring å ikke så luftsmerta! Håpe d hær e redninga!!

Skrevet

Moren min tok med en flaske når hun kom hit for noen uker siden. Den er mye billigere å kjøpe enn minifom, moren in betalte bare £2.49 på flyplassen i England.

Men, jeg synes det gjorde gutten min verre, var det slik med deg HI, kanskje det blir verre før det blir bedre?

• 4 uker senere...
Skrevet

Her fungerte Infacolen i løpet av tre dager, og hverdagen ble myyyye bedre:) Har et par venninner som også har prøvd den med suksess. De hadde også prøvd Minifom uten hell, mens en annen venninne av oss hadde full klaff med den. Det varierer nok fra barn til barn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...