Hilde :) Skrevet 25. august 2008 #26 Skrevet 25. august 2008 Håper alt går bra med deg og den lille spira.. Kan ikke forestille meg hvor skummelt det må være å blø slik, og ihvertfall ikke hvor fælt det må være å miste den lille spira. Har tenkt på deg! Håper alt går bra! *klem*
victomalia Skrevet 25. august 2008 Forfatter #27 Skrevet 25. august 2008 Så koselig at dere har tenkt på meg. Men, dessverre var ikke alt som det skulle med "lillefem" som vi kalte den allerede. Var hos legen idag tidlig, og ble sendt rett til Ahus. Der tok de ultralyd og der var det tomt. Alt var hvertfall kommet ut, så det ble ingen komplikasjoner videre. Skikkelig trist, satt og gråt mine morstårer på legekontoret. Jeg var jo ikke langt på vei, men det er utrolig hvor fort man blir vant til tanken og man planlegger, tenker på navn og hele pakka. Men kjære dere, jeg er snart i gang igjen. Det verste var i helgen når jeg ikke visste noe, men nå når jeg vet at det er over og jeg er blitt så mye piggere igjen, er det helt greit. Jeg storkoser meg med de jeg har og er enda mere glad i dem enn før, at de er så flotte og at det har gått så bra 4 ganger før. Det er jammen ingen selvfølge. Vi snakkes!!!
maria isabell Skrevet 25. august 2008 #28 Skrevet 25. august 2008 huff, var redd for det....veldig trist:( håper det går betre neste gang:) vet hvor fælt det er:( du får krype godt inn i armkroken til mannen din, det hjelper litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå