Gå til innhold

Er det mulig?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste uka har det bare blitt mer og mer vondt. Siden tordag har jeg ikke klart å reise meg opp av en stol uten hjelp, kommer meg ikke opp og ned trappa uten krykker, klarer ikke å løfte føttene over dørstokken hjemme. Brukte et kvatret fra jeg begynte å reise meg fra senga til jeg kom meg på do!!! Og det er bare noen få meter. I går kom tårene. I hopetall. Klarte nesten ikke å stoppe. Har prøvd flere typer bekkenbelter, vært til manuell terapeut og blitt tapet etter alle kunstens regler. Men i dag hadde omsider akkupunktøren kommet tilbake fra ferie og jeg hadde satt meg opp på time der allerede i juli. Kom inn og klarte med litt hjelp å kreke meg ned på benken. Han satt ei nål på hver side av lårene og etter bare 1 minutt slapp smertene!!! Er det mulig!??! Jeg har ikke sove mer enn noen få timer sammenhengende di siste nettene og nu kjentes det ut som om jeg kunne sove i mange uker. Jeg kom meg opp av benken med egen hjelp og klarte å kle på meg buksa på en noen lunde anstendig måte. Dro rett hjem og sov i nesten tre timer. Nu er smertene kommet noe tilbake, men jeg har jo hatt bare ei behandling, så dette har jeg virkelig tro på. Skal tilbake på torsdag og håper at jeg etterhvert kan få livet mitt tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi...helt utrolig da. Så bra at du har blitt bedre, håper det fortsetter sånn:-)...Lykke til;-)-.... Fikk lyst til å prøve akkupunktur selv, da jeg plages med smerter som gjør at jeg har vert sykmeldt i litt over 2 uker nå:-/ Er bare 17 uker på vei, så håper jeg blir bedre snart. Jeg går til fysioterapeut som har sagt at han skal prøve ut akkupunktur på meg litt lenger ut i svangerskapet. Hvor tidlig i svangerskapet prøvde du akkupunktur da????

Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning allerede etter 7 uker. Hadde det også i forrige svangerskap, men ikke i nærheten av så kraftig som nu. Jeg er 22+2 i dag og var til akku i går. Det skal vel godt gjøres at du blir bedre fremover, i hvertfall uten behandling. Men er du som meg, så prøver vi alt som går an å prøve koste hva det koster vil (i hvertfall nesten). Har sovet greit i natt og har en bedre dag i dag enn i går og den siste uka. Men er langt fra smertefri. Det hadde jeg heller ikke forventet etter bare ei behandling. Klarte å levere gutten vår i barnehagen i dag uten krykker!!!! Og det i seg selv var en stor seier.

Lykke til videre med dobbel glede.

Klem

Skrevet

Takk for det:-)... Skal på ultralyd i dag, å da får vi vite kjønn, spent ja:-)

Så flott at du klarte å levere gutten din i barnehagen uten krykker da, håper d fortsetter sånn.

Ha en fin dag;-)

Klem

Tvillinger i Januar..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...