Gå til innhold

Noen fra Asker her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!

Sniker meg innom november-klubben av og til, har egentlig termin 23.okt, men kan fort bli november siden jeg er førstegangsfødende... Veldig få fra Asker som har termin i okt/nov virker det som, men ser du har vært inne på BIM-treff sidene, så sees vi kanskje på neste treff?

En liten gjeng på 4-5 jenter har møttes et par ganger før sommeren, selv fikk jeg bare vært med èn gang, men det var veldig koselig! De fleste har termin i august/sept, så regner med at de tar seg en pause fra treff en liten stund rundt fødetiden... Ser at flere des-mammaer også har meld seg på neste treff, så det blir jo noen måneders termin-spredning... Hvor i Asker er du fra, da? Jeg bor på Billingstad... Ikke så mye å finne på der vinterstid, bortsett fra å trille turer, så regner med å ta endel turer til Asker og forhåpentligvis treffe noen flere mødre med barn ;-)

Hei! Jeg er fra Vollen, og kjenner Venke som du sikkert traff på BIM treffet i Asker. Men hun har jo termin nå i slutten av august, og det er så deprimerende at jeg ikke har termin før i november! Mistet rett før jul i fjor og skulle hatt i sommer, så nå har jeg liksom gått gravid i snart et år liksom. Begynner å bli litt lei :-)

Skal prøve å få tatt en tur neste tirsdag, men er usikker på om jeg får det til. Litt logistikkproblemer med tutta som er hjemme. Men vi sees kanskje!

Hei! Har møtt Venke, koselig jente :-) Trist å høre at du mistet barnet ditt, kan tenke meg at det må være hardt å komme seg over det og starte på nytt igjen, og som du sier blir jo graviditeten mye lenger...En god veninne mistet for 2 uker siden, riktignok ganske tidlig i sv.skapet, men det er utrolig trist å tenke på at vi kunne gått gravide sammen, og fått jevngamle barn, før plutselig alt ble endret. Tror også det er vanskelig for henne å se venninnene med voksende mager en stund fremover. Koselig om du får det til neste tirsdag, ellers kan vi jo møtes senere i høst en gang! Jeg jobber i Oslo (fremdeles 100%), så har litt problemer med treff på dagtid, men går senest ut i permisjon 28.sept, og begynner å glede meg stort til det!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...